Design
Ca de obicei, ultimul capitol al testelor Automarket este cel care dă naștere, de multe ori, unor discuții în contradictoriu pe marginea designului. Personal, consider că Stelvio este cel mai frumos SUV la ora actuală și o reală schimbare într-un peisaj mai degrabă monoton al acestui segment premium.
Poate nu la fel de rafinat și elegant precum un Range Rover Velar, Stelvio Quadrifoglio compensează printr-o doză mare de sportivitate. Una peste alta, Stelvio QV reprezintă o opțiune demnă de luat în serios de cei care își doresc un SUV premium.
Mașina arată și se conduce senzațional (am făcut drivetest cu versiunea de 280 de cai). Prețul de listă este cel prezentat dar prețul real, cu care se poate cumpăra mașina este cu 10.000 de euro mai mic (86.650 de euro). Poate că n-ar fi stricat să fie prezentată această informație. Și pe siteurile din afară prețurile sunt sub 90.000 de euro, de fapt, la modul real, prețul lui Stelvio este mai bun decât al competiției. Poate că merită o corectură pentru că pare neprofesionalism ca prețul să fie la minusuri când, în realitate, prețul este unul mai mult decât competitiv. Sunt convins că există mai multe mufe USB (ați căutat în cotieră?). Altfel, da, poate că ar fi meritat o cameră mai bună, sunt probleme cu senzorii când se montează o plăcuță cu numărul ceva mai mare, dar, una peste alta, Stelvio este soluția pentru cei care vor să iasă din pluton.