Alfa Romeo Stelvio

2.9 Benzina Turbo 510CP 4x4 Aut8 Quadrifoglio

Calitate / Pret

2.0

Înainte să trecem la prețul lui Stelvio Quadrifoglio, trebuie să menționăm performanțele șui Stelvio în materie de vânzări. SUV-ul Alfa Romeo a fost cel mai căutat model al constructorului italian în prima parte a anului, devenind și lider pe segmentul său în Italia. Rămâne de văzut dacă speranțele fanilor se vor împlini, iar Stelvio va deveni cel mai de succes model din istoria recentă a celor de la Alfa Romeo.

Dar italienii își vând "pielea" destul de scump.

Noul Stelvio are un preț de pornire de 42.000 de euro, dar diferența până la nivelul de echipare Quadrifoglio este una uriașă. În cazul versiunii testate de noi, prețul este de 96.250 de euro. O diferență semnificativă, dar care este cumva mai ușor de digerat dacă ne aducem aminte că Stelvio QV este propulsat de un motor V6 construit de Ferrari.

Chiar și în aceste condiții, nu putem să nu observăm că Stelvio Quadrifoglio este cel mai scump model din segmentul său. Doar Porsche Macan (95.990) și Mercedes GLC (91.773) au prețuri cât de cât apropiate de SUV-ul italian.

Într-un clasament al versiunilor de top pe benzină, cele mai ieftine modele din segment sunt BMW X4 (56.763 de euro) și Audi Q5 (65.454 de euro).

 

  • Adrian, miercuri, 18.07.2018 17:20

    Mașina arată și se conduce senzațional (am făcut drivetest cu versiunea de 280 de cai). Prețul de listă este cel prezentat dar prețul real, cu care se poate cumpăra mașina este cu 10.000 de euro mai mic (86.650 de euro). Poate că n-ar fi stricat să fie prezentată această informație. Și pe siteurile din afară prețurile sunt sub 90.000 de euro, de fapt, la modul real, prețul lui Stelvio este mai bun decât al competiției. Poate că merită o corectură pentru că pare neprofesionalism ca prețul să fie la minusuri când, în realitate, prețul este unul mai mult decât competitiv. Sunt convins că există mai multe mufe USB (ați căutat în cotieră?). Altfel, da, poate că ar fi meritat o cameră mai bună, sunt probleme cu senzorii când se montează o plăcuță cu numărul ceva mai mare, dar, una peste alta, Stelvio este soluția pentru cei care vor să iasă din pluton.

  • Serban, miercuri, 18.07.2018 17:51

    Am condus Stelvio cu motorul pe benzina de 4 cilindrii, si mi s-a parut o masina excelenta. Pot spune ca directia este absolut ireala pentru o masina de categoria ei, este directa si precisa ( poate fi un minus pentru cei care vor comfort, si achizioneaza masina pentru distante lungi pe autostrada, desi...de ce ti-ai lua Alfa pentru chestia asta? ). Padelele sunt un alt plus dupa parerea mea, sunt fixe pe coloana de directie, nu pe volan ( ex Porsche Macan ) astfel incat in orice viraj stii exact care e padela potrivita pt a schimba treapta, nu iti incurci mainile nestiind care e treapta potrivita. Imi pot imagina ca versiunea de top testata de voi este bestie. Un test corect, cu o nota corecta zic eu

  • arhitect, miercuri, 18.07.2018 19:40

    O comparatie intre versiunile si echiparile disponibile ( value for money) ar fi de apreciat....

  • dany, joi, 19.07.2018 11:49

    Fugar cateva remarci: - Alfa nu scapa de umbra ”calitatea unor materiale” - Care e garda la sol? Se pot pune jante mai mici? Asta ca sa poti iesi cu ea la iarba verde, altfel de ce ai lua asa ceva?! Ca sa urci borduri, sa nu zgarii spoilerul fata când o parchezi la trotuar?! Pentru cele 2-3 saptamani pe an in care drumurile sunt acoperite cu gheata si zapada?! Prea putine astea... mai bine iei Giulia si gata

  • adi_10, joi, 19.07.2018 17:05

    e bine...a ajuns si un Alfa Romeo sa te coste 100 de mii de euro. Suntem pe drumul cel bun

  • joe, vineri, 20.07.2018 15:22

    Daca as avea bani.e singurul SUV care mi l-as cumpara! Fie diesel,dar mai degraba pe benzina,de 280 cp. Si cu maxim 43 000 euro de la nemti,maxim 10 000 km.Nu i urat,dar nici frumos, e un altfel decat oti ceilalti,si are vana! Acum,nu stiu cum sta cu fiabilitatea..ca de reprezentanta in Ro,,doar in Buc,

  • esel, sâmbătă, 21.07.2018 23:10

    Am facut si eu un test cu cel de 280 cp. Padelele, ca si pe Giulia, sunt mult prea late. Te lovesti de ele cand incerci sa semnalizezi. Ruliul se simte foarte puternic. Nu am mai condus SUV-uri pana la Stelvio asa ca nu pot compara decat cu masini "normale". Motorul, in schimb, mi se pare genial.

  • pipo, luni, 23.07.2018 19:14

    In legatura cu ultima propozitie din acest articol ...nu stiu de ce il numiti SUV premium ! Din cauza pretului ? Ca altfel nu-mi pot imagina cum puteti compara acest SUV cu similarele echipari/modele de la englezi sau nemti (nu vreau sa dau exemple ca sunt prea multe). Calitatea materialelor si design-ul oricarei piese de interior este la ani lumina de acestea. Poate fi numit -si pe buna dreptate- un SUV sportiv dar nu neaparat "premium". Daca trantesti niste piele cusuta cat mai vizibil pe unde apuci si niste insertii (horor dupa mine) din plastic lucios cu aspect de fibra de carbon nu inseamna ca este "premium" .

  • arhitect, marţi, 24.07.2018 21:07

    cititor regulat al site-ului dvs, va propun pt. drive test sistemul de notare dublu de la CARADISIAC , nota redactiei / nota proprietarilor ( cei mai in masura sa judece obiectiv automobilul in cauza) vezi https://www.caradisiac.com/modele--alfa-romeo-stelvio/