Tehnologie
Suzuki nu a investit milioane de euro în dezvoltarea unei interfeţe grafice cu care să rupă gura târgului, alegând să meargă pe cartea soluţiilor tehnologice clasice. Primul lucru pe care-l observi este faptul că S-Cross nu dispune de un display central de dimensiuni mari nici măcar în echipările de top sau opţional, afişajul funcţiilor de bază ale maşinii fiind realizat pe un ecran aflat între ceasurile de bord. Acesta te ajută să-ţi conectezi telefonul, aici vezi afişajul computerului de bord şi tot aici ai legătura directă cu soluţiile audio alternative pe care le foloseşti în viaţa de zi cu zi. Pe bord şi pe consola centrală, comenzile sistemului audio şi ale climatizării sunt şi ele afişate pe două ecrane modeste, care îţi oferă informaţiile vitale şi atât.
Suzuki putea să se agite ceva mai mult la acest capitol, mai ales că până şi Dacia ne-a arătat odată cu facelift-ul lui Duster că se poate ca tehnologia să facă parte dintre soluţiile posibile şi în acest segment. Pe de altă parte, dacă nu eşti nebun după culori şi mergi pe cartea clasică, s-ar putea ca S-Cross să te "îmbrace". Mai ales că, în rest, ai la dispoziţie mai toate micile sisteme care te ajută atunci când ai nevoie: de la climatizare automată la cruise control şi de la slotul USB la comenzile pe volan. Cert e că, privind la rivali, se putea mai bine. Şi probabil că la viitorul facelift vom vedea mai multă tehnologie adoptată pe SUV-ul nipon.
Voi chiar ati testat masina sau dezinformati? acea acceleratie este pt. modul auto, pe sport acceleratia este sub 10 s, sau cel putin asta sustine autoexpres. http://www.autoexpress.co.uk/nissan/qashqai/85253/nissan-qashqai-vs-rivals