Calitate / Pret
După atâtea materiale low-cost şi probleme low-cost, ne-am fi aşteptat ca Suzuki Alto să fie cel mai ieftin din clasă. Nu este, dar e pe locul al doilea în acest clasament, ceea ce subliniază logica urmată de cei de la Suzuki atunci când au creat modelul lor de oraş.
Cel mai redus preţ de listă din clasa mini în are Peugeot 107 în versiunea Two, care costă 8.326 euro cu TVA inclus. Suzuki alto pleacă de la 8.650 de euro în versiunea testată - 1.0 GLX - singura disponibilă, de altfel. Pe locul trei vine Chevrolet Spark 1.0 Base - 8.740 de euro, iar locul patru îi revine lui Citroen C1 5 Uşi 1.0 X, cu 8.950 de euro cu TVA inclus. Toyota Aygo ajunge pe locul 5, cu un preţ de 9.576 de euro cu TVA inclus, iar Kia Picanto este pe locul şase cu 9.734 de euro cu TVA inclus. De menţionat faptul că Picanto va primi în următorul an o generaţie nouă, la fel cum este cazul lui Hyundai i10, care porneşte de la 9.647 de euro cu TVA inclus în versiunea Classic. Atât Hyundai i10, cât şi Chevrolet Spark şi Kia Picanto sunt echipate cu un motor cu patru cilindri.
Cel mai scump model din comparaţia noastră este Fiat 500 1.2 69 CP Pop. Modelul italian porneşte de la 11.983 de euro cu toate taxele incluse, dare oferă cel mai peformant motor, un consum mediu de 5.1 litri la sută, materiale mai bune la interior şi farmecul italian inconfundabil al lui Cinquecento.
Cel mai indicat lucru pe care îl puteţi face dacă doriţi un model din această clasă este vizitarea reprezentanţelor, obţinerea de informaţii privind dotări şi specificaţii, analizarea interiorului (deoarece acolo petreceţi majoritatea timpului când plecaţi cu maşina) şi negocierea la sânge. Sunt şanse să primiţi mici reduceri pe ici, pe colo, iar pentru clienţii de flote este indicată o analiză a costurilor de service.
ca dreaq consum legendar ca din ce spuneti voi acolo a consumat 9% in oras .. in rest... masinute de oras, ieftine si bune :) NOT !