Interior
Dacă am avut o surpriză plăcută la capitolul consum, interiorul nu mai are nicio abilitate de a surprinde pasagerii. De la scaunele dure, al căror reglaj este extrem de dificil, la pedalierul îngust şi la materialele de calitate inferioară, este greu să descoperi părţile bune ale acestui interior. Din moment ce nu există capac pentru torpedou, nu ne-a mirat deloc faptul că nu avem oglinzi electrice sau comanda pentru ambele geamuri electrice pe faţa de uşă de pe partea şoferului. Mai precis, geamurile electrice faţă sunt comandate individual, dar de pe feţele de uşi aferente. Trecem peste poziţia la condus anevoioasă şi analizăm materialele. În mod evident, s-a pus accentul pe funcţie şi preţ, nu pe formă şi calitate. Materialele de la interior par să fie durabile, iar portbagajul oferă un volum de 129 de litri care poate fi extins până la câteva sute prin plierea banchetei din spate.
Dacă tot am ajuns la acest capitol, călătoria pe bancheta din spate nu este cel mai indicat lucru posibil. Vorbim de o banchetă destul de tare, cu spaţiu modest la genunchi şi nimic altceva. Sigur, nu avem foarte multe pretenţii având în vedere clasa, dar nu am întâlnit deloc veselia unui Spark sau a unui C1, ca sa nu mai vorbim de spiritul unui Fiat 500, fie el cu dotări puţine, care joacă în altă ligă.
Ne-a deranjat şi lipsa turometrului, dar presupunem că inginerii Suzuki au considerat că şoferii se vor putea baza pe simţul auditiv pentru intuirea momentului oportun pentru schimbarea treptelor de viteză, motiv pentru care au lăsat-o mai moale când a venit vorba de antifonare.
Dat fiind volumul mic al portbagajului, dar şi spaţiul redus pentru pasagerii din spate, Alto este indicat doar pentru călătorii în doi, sau transportul a patru persoane pe distanţe mici în regim urban.
ca dreaq consum legendar ca din ce spuneti voi acolo a consumat 9% in oras .. in rest... masinute de oras, ieftine si bune :) NOT !