Motor / Transmisie
Suzuki echipează modelul Alto cu un propulsor cu trei cilindri de 997 cmc care furnizează 68 CP la 6.000 rpm. Cuplul motor maxim vine la 3.400 rpm şi este de 90 Nm. Suzuki rămâne pe teritoriul cunoscut al celor trei cilindri şi se luptă de la egal la egal cu C1, 107 şi Aygo, cel puţin la nivelul motorizării, în timp ce alţi competitori vin cu motoare cu patru cilindri în linie.
Avantajele sunt cel puţin la fel de numeroase precum dezavantajele. Pe de o parte, avem vibraţii ridicate în Alto, mult mai intens resimţite decât la competitorii 107/C1/Aygo. Pe de altă parte, avem un nivel mai redus al consumului şi al costurilor de întreţinere, spun promotorii celor trei pistoane.
Pentru agilitatea aparentă (dată de cutia de viteze cu rapoarte relativ scurte), Alto vine în faţa trio-ului menţionat mai sus, dar lipsa de rafinament indusă de nivelul ridicat al vibraţiilor plus zgomotul generat de propulsor când zvâcneşte la toate puterile scad elementele favorabile de la acest model. Practic, ai impresia că mergi repede, foarte repede. De fapt, faci multă gălăgie şi ai impresia că eşti rapid. Desigur, impresia trece repede şi rămâi doar cu pedala apăsată la fund.
ca dreaq consum legendar ca din ce spuneti voi acolo a consumat 9% in oras .. in rest... masinute de oras, ieftine si bune :) NOT !