Interior
Deşi ne-am fi aşteptat ca liniile jucăuşe ale exteriorului să se regăsească şi la interior, am fost dezamăgiţi. Subaru nu reuşeşte să adopte un spirit ludic şi rămâne cramponat în austeritate, inspirată în primul rând de liniile terne şi de calitatea materialelor. Plasticul folosit pentru a îmbrăca habitaclul este destul de tare şi neprietenos, doar finisajele bune compensând aspectul său. Planşa de bord preferă simplitatea şi funcţionalitatea în schimbul aspectului spectaculos, pe care mizează, de exemplu, Jazz. Din fericire, Trezia compensează la capitolul spaţii de depozitare, numeroase şi bine gândite, foarte utile pentru o familie.
La fel de util se va dovedi şi spaţiul interior generos, printre cele mai bune din segment. Pe bancheta din spate pot călători în confort trei pasageri, chiar dacă scaunele păstrează acelaşi sentiment de austeritate. Portbagajul este şi el destul de încăpător, cu o capacitate de 363 de litri, însă nu se ridică la nivelul celui deţinut de Kia Venga, etalon din acest punct de vedere în segment.
asta nu e subaru, e o toyota cu logo subaru in fata. Subaru e.... era ceva cu tractiune integrala, fara rame la geamuri si cu motoare boxer de minim 1500cmc...