Tehnologie
Pe hârtie, Rexton este un model dotat corect pentru preţul pe care îl cere importatorul mărcii în România. Versiunea de top vine cu scaune faţă cu reglare electrică, climatizare digitală cu reglare automată, sistem de asistenţă la coborârea pantelor, oglinzi laterale reglabile, încălzite şi pliabile electric, încălzire în scaune pe primele două rânduri, tempomat, comenzi pe volan pentru unitatea Radio-CD cu MP3 şi 6 boxe, conectori USB şi AUX şi funcţie Bluetooth pentru conectarea telefoanelor mobile.
Cea mai surprinzătoare funcţie la acest model, în contrast cu materialele de la interior, a fost scaunul de şofer cu memorie care avea o funcţie de auto-culisare. Mai exact, acesta culisează în spate odată ce opreşti motorul şi scoţi cheia din contact, revenind la poziţia selectată anterior odată ce porneşti din nou motorul pentru a uşura accesul la bord.
Încălzirea pentru locurile din faţă este reglabilă pe cinci niveluri. Acest sistem este foarte eficient, încălzind scaunele în timp record la un nivel mai mult decât agreabil. Din păcate, maşina ”plânge” după un sistem infotainment din acest deceniu, după un computer de bord şi, dacă nu suntem prea răsfăţaţi, după un sistem de pornire şi acces fără cheie, sau măcar o cheie de tip briceag.
Acesta este cel mai mic punctaj din toate testele de pe Automarket? Totusi, masina nu cred ca e chiar asa de rea. Pare destul de capabila in off-road, spatioasa, si nici design-ul nu mai e la fel de oribil ca la modelele mai vechi.