Tinuta de drum
Cât timp vei păstra o traiectorie rectilinie uniformă, Rexton este un automobil foarte confortabil. Mai departe de atât, ajungem să ne întâlnim cu toate neplăcerile asigurate de un model care dispune de un şasiu separat de caroserie, singura diferenţă dintre Rexton şi un off-roader veritabil fiind suspensia spate multi-link, oferită însă doar în compania versiunilor cu tracţiune integrală, cum a fost maşina de test analizată de noi. Între timp, suspensia faţă este cu braţe triunghiulare suprapuse, configuraţie comună în industrie.
Sistemul de tracţiune integrală este proiectat de Borg Warner şi include un reductor. Abilităţile off-road ale modelului sunt limitate doar de anvelopele sale, caracteristicile tehnice anunţate până acum fiind suficiente pentru a-l scoate pe Rexton din noroaie şi zăpezi fără probleme. Asta pentru că Rexton are o gardă la sol de 25 centimetri şi se mândreşte cu un unghi de atac de 28 de grade şi cu un unghi de degajare de 25.5 grade. Dacă nu sunteţi impresionaţi, aflaţi că aceste valori sunt foarte bune pentru un automobil cu ampatamentul de 2.8 metri.
Dar problema acută a lui Rexton este pe comportamentul pe şosea. Fie că frânezi, accelerezi sau virezi, maşina se mişcă perceptibil în toate direcţiile. Avem şi ruliu şi tangaj, chiar şi la acţionarea comenzilor cu o viteză şi o amplitudine redusă. Direcţia e complet artificială, Rexton lăsând senzaţia că mergi pe un fotoliu mare şi că ai în faţă un volan imens destinat unui joc video cu o grafică excelentă, dar care are reacţii întârziate la comenzile tale.
Acesta este cel mai mic punctaj din toate testele de pe Automarket? Totusi, masina nu cred ca e chiar asa de rea. Pare destul de capabila in off-road, spatioasa, si nici design-ul nu mai e la fel de oribil ca la modelele mai vechi.