SsangYong Korando

Interior

3.0

În ceea ce priveşte finisările interioare, noul Ssangyong nu este în prima ligă. Anumite plastice ar putea fi mai bune şi mai moi. Ce impresionează însă este spaţiul şi senzaţia de aerisit. În comparaţie cu alte SUV-uri din această clasa, Korando chiar excelează la acest capitol. Pentru un SUV de 4.4 metri lungime, 1.8 lăţime şi 1.7 înalţime este enorm de mult spaţiu la interior. Portbagajul este şi el suficient de mare, oferind 486 litri pentru bagaje. Dacă rabatăm bancheta, acest spaţiu creşte la 1.312 litri.

Modelul testat de noi a venit în echiparea de bază. De aceea avem un interior simplu, fără prea multe elemente. Lipseşte sistemul audio integrat care de la nivelul următor este în serie, la fel cum lipsesc comenzile pe volan. În schimb, avem aer condiţionat, tempomat, scaune încălzite şi computer de bord. Iar pentru cei care totuşi vor folosi acest automobil şi pe teren accidentat, avem un buton pentru blocarea diferenţialului central amplasat în stânga volanului.

Partea interesantă este că modelul nostru era echipat cu un CD Player Alpine. Nu am mai avut de mult contact cu un sistem audio aftermarket. CD Playerul de pe Korando avea mufă USB, citea MP3-uri ba chiar permite conectarea telefonului mobil. Bineînţeles, pentru a nu tenta hoţii, faţa CD Player-ului era detaşabilă. Anii 2000 s-au întors.

  • cmg_george, vineri, 04.11.2011 17:36
    Mda

    Ce-mi place , ca baietii sunt macar cinstiti si recunosca, iata, ca pentru ei marca ii foarte importanta: Nu ne-a placut * Imagine de marcă

  • lorinczi.thomas, vineri, 04.11.2011 18:36
    frumoasa, cred ca ss se duce tot mai sus

    Inca nu vad cum ar fi in realitate.

  • rzn.ozn, vineri, 04.11.2011 22:21
    wow! Are CEAS!!! :))

    pt baietii de la automarket: pretuiti-va timpul mai mult!... asta e o masina care nu are nici o sansa la noi la romani. Nu e de noi masina asta, punct.

  • feedback, sâmbătă, 05.11.2011 03:42

    cand vezi astfel de masini parca apreciezi mai mult munca altor marci care lucreaza la fiecare detaliu. oricum pun pariu ca modelul asta nu avea greierasi asa cum au alte masini dupa cateva mii de km.

  • autofan, sâmbătă, 05.11.2011 09:12

    De ce va raportati numai la ix35 si tiguan cand mentionati performantele si pretul de achizitie? Numai astia exista pe piata? Renault Koleos 2.0 diesel 175 CP e chiar mai rafinat, are o curba de cuplu mult mai buna si acceleratie sub 10 secunde. In plus la 25.550 euro cu TVA (2000 euro reducere permanenta luata in calcul) e bogat in dotari. Are tren de rulare Nissan si e mai capabil in offroad mediu decat ix35 sau tiguan.

  • anakyn, sâmbătă, 05.11.2011 12:01
    @autofan

    autofan=renault de unde sti ca nissan e mai capabil in offroad decat IX35? ai fact tu drivetest.!?...habar n-ai ce vorbesti

  • gsy, 07, sâmbătă, 05.11.2011 18:38
    korando

    Lam vazut acum doua luni in Buftea parcat arata mai bine in realitate seamana cu santafe

  • autofan, luni, 07.11.2011 10:56
    @anakyn

    Conjugarea verbului "a sti"si cunostintele auto iti pun mari probleme. De unde stiu ca nissan e mai capabil in offroad decat ix35?! Sa fie oare faptul ca Nissan creaza sisteme 4x4 de pe vremea cand coreenii se ocupau doar de canalizari si constructia caselor din bambus??? Sa fie oare faptul ca Nissan are cea profesionala si mai extinsa gama 4x4??? Sa fie oare faptul ca Nissan are cele mai importante fan-cluburi 4x4??? Sa fie oare faptul ca sistemele 4x4 Nissan si-au demostrat performanta si fiabilitatea in cele mai dure conditii de pe mapamond???

  • tomita, luni, 07.11.2011 12:07
    @anakyn

    =)))))))))) tocmai ai furnizat perla anului 2011 la comentariile de la automarket. meriti un premiu. un drive cu un nissan 4x4 sa te mai dumiresti nitel cum e cu tractiunea lor integrala. se aplica si la masini offroad si pt asfalt.