Consum
Spre deosebire de alte modele sport, Fabia RS se dovedeşte a fi economic. Cel puţin pe hârtie. Modelul sport din Mlada Boleslav are un consum mediu de 6.2 litri la sută, un consum extra-urban de 5.2 litri la sută şi un consum urban de 7.7 litri la sută. Fratele său de la Volkswagen este cel mai economic şi cel mai rapid din această comparaţie, având un consum mediu de 5.9 litri la sută, deşi are acelaşi motor şi aceeaşi transmisie. În contrast, Renault Clio RS are un consum mediu de 8.3 litri la sută, iar Opel Corsa OPC are un consum mediu de 7.9 litri la sută. Avantajul îi aparţine, în mod evident, lui Volkswagen Polo, dar Skoda Fabia RS nu stă deloc rău nici el. Nu am înţeles prea bine de ce Seat Ibiza Cupra are un consum mediu anunţat la 6.4 litri la sută, deşi datele tehnice îl anunţă ca fiind mai uşor decât Fabia RS şi este echipat cu acelaşi motor şi aceeaşi transmisie cu modelul mai sus menţionat de la Skoda.
Consumul urban întregistrat în timpul testului a fost de 10 litri la sută într-un regim temperat de condus. Dacă mărim tempo-ul, consumul urcă la 11.5-12 litri la sută, poate chiar mai mult în situaţii extreme.
La rularea pe autostradă cu o viteză constantă de 120 km/h în treapta a şaptea, modelul prezintă 2.800 rpm pe turometru şi un consum de 7.3 litri la sută. Rularea în mediul extraurban oferă un consum situat între 6.8 şi 7.5 litri la sută, în funcţie de viteza abordată şi de condiţiile de trafic.
Pret mare si arata rusinos