Design
Leon demonstrează că Grupul Volkswagen poate să deseneze maşini cu personalitate fără ca acestea să coste foarte mult. Modelul iberic se distanţează de fraţii săi de platformă la acest capitol, beneficiind de un aspect care-l scoate în evidenţă în parcare, dar ar putea să-l ţină în parcarea dealerilor dacă nu va fi apreciat de clienţii de break-uri din Europa, unii dintre ei fiind mai conservatori din fire.
Opinia unanimă în redacţie este că Leon "bate" Golf la orice oră la nivelul designului exterior, chiar şi fără farurile opţionale cu LED - premieră în segment. Acestea vin standard pentru nivelul de echipare de top, dar pot fi comandate şi pentru Style (contra sumei de 1.300 de euro, făcând parte dintr-un pachet mai mare). În prezenţa LED-urilor, Leon primeşte o infuzie de atitudine care-l ajută să-l facă pe Golf 7 să pară conservator şi chiar demodat din unele unghiuri. Privind segmentul compact pe larg, Leon le face față greilor segmentului, singurele semne de întrebare apărând la nivelul preferințelor personale.
Dacă vrei linii curbe, Seat nu te poate ajuta. Dacă vrei linii măsurabile cu un echer şi te-ai săturat să vezi maşini cu aspect conservator, dar totuşi tehnologia germană este pe gustul tău, Leon ST e pentru tine.
asta e problema cu motoarele turbo pe benzina. indiferent ca e logan, leon, golf, focus etc: "Pe autostradă, la 130 km/h, turometrul afişează 2.800 rpm, iar consumul se stabilizează la 8.1 litri la sută. În afara oraşului, consumul de carburant se stabilizează la şase litri la sută la o rulare în limitele normelor legale de viteză." masina nu e facuta pentru autostrada din pricina motorului. in rest masina costa asa mult ca are multe optionale.