Tehnologie
În ceea ce priveşte interfaţa tehnologică, afişajul central găzduieşte conexiunea telefonului mobil, a iPod-ului şi a tuturor gadget-urilor de care ai nevoie în maşină, pe lângă sistemul audio.
Sistemul audio este corect, dar nu excepţional, lucru normal pentru o compactă de acest nivel, Leon ST Style având opt difuzoare pentru urechile tale şi ale familiei.
Lista de dotări tehnologice asigură necesităţile de zi cu zi, de la geamuri electrice şi cheie-briceag cu închidere centralizată până la senzori de lumină şi ploaie, Bluetooth, comenzi vocale şi, desigur, comenzi pe volan. Dar Leon nu vine cu nimic special la acest capitol, niciun fel de surpriză care să-l diferenţieze de turmă.
Ne-a dezămăgit amplasarea mufei USB şi faptul că aceasta este accesibilă doar printr-un adaptor special, sub forma unui cablu, pe care-l poţi pierde dacă eşti neatent şi te trezeşti şi fără muzica preferată şi fără cablul care-ţi asigură interfaţa. Tot la capitolul dezamăgiri se numără şi grafica sistemului multimedia, care aminteşte de ceea ce am fi găsit acum vreo zece ani la alţi producători. Sperăm că facelift-ul va remedia această problemă pentru echipările inferioare şi medii ale lui Leon. Afişajul dintre ceasurile de bord are o grafică bună şi oferă suficiente informaţii, o altă moştenire de la Volkswagen Group.
Vestea bună pentru clienţii care comandă sistemul multimedia superior, cate costă câteva sute de euro în plus, este că acesta vine cu o grafică potrivită secolului XXI.
asta e problema cu motoarele turbo pe benzina. indiferent ca e logan, leon, golf, focus etc: "Pe autostradă, la 130 km/h, turometrul afişează 2.800 rpm, iar consumul se stabilizează la 8.1 litri la sută. În afara oraşului, consumul de carburant se stabilizează la şase litri la sută la o rulare în limitele normelor legale de viteză." masina nu e facuta pentru autostrada din pricina motorului. in rest masina costa asa mult ca are multe optionale.