Mitsubishi Outlander

2.2 DI-D 176CP Intense Plus 4WD

Tehnologie

3.5

Mitsubishi Outlander nu duce lipsă de nimic. Japonezii au încercat să ofere celor din habitaclu tot confortul de care au nevoie.

Afişajul color şi destul de simplu de citit al computerului de bord va face deliciul şoferului. Sistemul audio, în cazul versiunii testate de noi un Rockford Fosgate cu 9 difuzoare şi subwoofer generos amplasat în portbagaj, va face însă deliciul pasagerilor, care vor putea folosi orice mediu de stocare pentru a reda muzica preferară.

Nu lipseşte nici conexiunea bluetooth pentru cei care vor să îşi conecteze telefonul. Clienţii mai pretenţioşi ar putea să fie nemulţumiţi de sistemul de climatizare automat pe o singură zonă. Chiar dacă este destul de simplu, noi vă asigurăm că îşi face foarte bine treaba. În plus, este şi foarte intuitiv.

  • slVW_83, miercuri, 22.08.2012 13:14

    Noua generatie arata ca un monovolum, specific pietei SUA! Prefer actualul model, insa cilindreea e cu 0,2 mai mare decat ar fi cazul! Motorul de 1.8 DiD ar fi fost mult mai potrivit.

  • antonny, miercuri, 22.08.2012 17:47

    un test echilibrat fata de concurenta ......bravo Domnule Mirica Bogdan

  • unckle, miercuri, 22.08.2012 19:28

    da .... unde-i Mafia? japonezii de la Mitsu nu merita stima la fel ca toaet celelalte fiabilitati supertehnologizate japoneze ? (despre fiabilitate nu am indoieli pentru ca detin un mitsu ... cu tehnologia este discutabil)

  • civalco, joi, 23.08.2012 10:09

    Acest model a fost o mixtura interesanta pentru a exista pe piata Europei. Din pacate pretul chiar si cel de pornire a fost este si cu siguranta va fi unul mare. Tot din pacate Mitsu a pierdut mult in ultimii 10 ani in ce inseamna tehnologia PROPRIE si a folosit masiv solutii preluate de la alti constructori pentru a putea tine pasul cu piata. Degradarea a coborat pana la a dota propriile autoturisme cu motoare VW. E bine ca au renuntat si cu eforturi foarte mari ( sustinute de pretul de vanzare al produselor) au inceput sa reina la solutiile personale sau colaborari cu constructori mai seriosi.