Design
Renault a reușit, cu ajutorul designerilor, să aducă pe piață un model foarte ușor de recunoscut. Farurile integrate în spoilerul frontal și stopurile alungite sunt câteva dintre elementele cu care Megane iese în evidență. Versiunea RS plusează cu câteva accesorii derivate din lumea motorsportului.
Lamela frontală de culoare neagră inspirată de elementele aerodinamice din Formula 1, blocul de lumini sub forma steagului caroiat, eleronul și difuzorul de aer sunt accesoriile pe care nu ai cum să le treci cu vederea atunci când dai nas în nas cu Hot Hatch-ul francez. La toate acestea adăugăm sistemul de evacuare cu o singură terminație poziționată central, jantele de 18 inch (opțional de 19 inch, 800 de euro) și culoarea Orange Tonic (850 de euro).
O realizare de exceptie a diviziei RenaultSport care chiar si in declinarea mai putin fertila de *doar* 280 CP reuseste sa convinga pe deplin.De salutat deasemenea optiunea pentru cutia manuala pentru cei care mai considera ca (si) EDC -ul se face vinovat de aparitia platfusului la piciorul stang :-)) in abordarea RS. Personal m-as fi asteptat ca la recent incheiatul salon auto sa fie facuta publica *prestatia* pe Ring,ce-i drept pentru varianta Trophy ,doar si pentru a certifica odata in plus beneficiile si implicit utilitatea 4Control , punand totusi aceasta absenta,sper eu :-)) pe sufocarea generata de SUV-urile din Muntii Eiffel si nicidecum pe neputinta celor din Dieppe de a detrona cu ultima lor creatie compacta japoneza.