Tinuta de drum
Coupe-ul din gama Megane beneficiază de un aport dinamic subtil adus de noua motorizare, construită integral din aluminiu. Partea frontală este ceva mai uşoară decât este la celelalte Megane-uri Coupe echipate cu motoare diesel, deci există o îmbunătăţire foarte subtilă la nivelul manevrabilităţii. În plus, indiferent dacă este motorizare diesel sau benzină, Megane Coupe GT Line, ca orice Megane GT Line, beneficiază de suspensie sport, semnificativ mai fermă şi mai dinamică decât "Pachetul Drumuri grele" pe care îl primeşte Megane în standard pentru piaţa din România.
Comportamentul rutier al lui Megane Coupe este plăcut, cu toate că maşina este departe de fratele său RS. Direcţia este responsivă şi oferă un nivel corect de feeling, cu toate că nu impresionează la cele două capitole, dar este potrivită prin nivelul de efort solicitat pentru bracare, făcând din Megane Coupe un model pretabil şi pentru parcările aglomerate.
Suspensia nu este cea mai fermă din segment, ceea ce o face potrivită pentru drumurile "cariate" ale României. La viteze rezonabile, Megane are un comportament neutru pe viraje şi prezintă un nivel agreabil al ruliului caroseriei. În cazul în care întrecem măsura, remarcăm un comportament cu o tentă uşor subviratorie şi o un ruliu mai pronunţat al caroseriei, fără să avem niciun motiv de îngrijorare pe partea de stabilitate. Rivalii săi germani şi de origine germană oferă, la echipările superioare, posibilitatea comandării unei suspensii cu răspuns variabil, ceea ce le aduce un avantaj semnificativ pe partea de dinamică, în timp ce Megane mizează pe compromisul optim între confort şi dinamică, reuşit de inginerii Renault la versiunea GT Line, echipată cu şasiul Sport.
masina prea scumpa pentru ce ofera. seat leon SC este mult peste.