Interior
Interiorul lui Megane nu s-a schimbat dramatic odată cu facelift-ul. Acest lucru se întâmplă rar sau deloc la un facelift, indiferent de segment. Habitaclul beneficiază de câteva schimbări, toate benefice, aplicate pentru confortul pasagerilor. Principala noutate este prezenţa sistemului multimedia R-Link, supranumit insistent "tabletă" de cei de la Renault. Acesta vine cu afişajul său tactil de 7 inch (18 centimetri) diagonală şi cu interfaţa sa de comandă cu joystick. Pe lista de schimbări, pe lângă introducerea respectivului joystick, amplasat lângă maneta schimbătorului de viteze, enumerăm şi noul finisaj cromat al ornamentului triunghiular amplasat în partea inferioară a volanului şi noul radio, care renunţă la butonul de volum defazat (cum era acesta), de dimensiuni mici, în favoarea unei interfeţe mai simple şi mai uşor de folosit.
Scaunele din faţă sunt la fel de comode şi oferă la fel de mult suport lateral cum făceau şi predecesoarele lor,, acestea nefiind schimbate odată cu restilizarea. Toate materialele de la bord par să fie la fel ca înainte, în registrul cu care ne-a obişnuit Renault Megane III, adică în media segmentului şi fără surprize, nici pozitive, dar nici negative.
Volumul portbagajului este de 377 de litri, mai mare decât la Scirocco, dar foarte apropiat de rivalii săi, care au 380 de litri.
masina prea scumpa pentru ce ofera. seat leon SC este mult peste.