Renault Grand Scenic

1.5 dCi 110CP M6 Privilege

Calitate / Pret

4.5

Renault Grand Scenic are un preţ de pornire de 17.100 euro cu TVA inclus pe piaţa din România. Versiunea testată de noi, Privilege, are un preţ de pornire de 20.600 euro cu TVA inclus. Astfel, nivelul de echipare de top al lui Scenic împreună cu motorul diesel de 110 CP prezintă un preţ mai bun decât al rivalilor, fiind cu peste 1.000 de euro mai ieftin decât un Grand C-Max (22.750 euro cu TVA inclus pentru Titanium) sau un Grand C4 Picasso comparabil (22.610 euro pentru 1.6 HDI Seduction). Versiunea comparabilă a lui Peugeot 5008 are un preţ de 23.063 euro cu TVA inclus - 1.6 HDI Comfort Pack . Preţul lui Opel Zafira Tourer nu a fost încă dezvăluit.

Există şi monovolume compacte mai ieftine, multe dintre acestea aparţinând concernului VAG. Vorbim de Seat Altea/Altea XL, Skoda Roomster şi Golf Plus. Acestea sunt mai apropiate de compacte decât de monovolumele de segment C, şi prezintă mai puţin spaţiu la interior decât un Scenic. Mai mult decât atât, modularitatea oferită de bancheta din spate a dispărut, iar spaţiul pentru cap nu este la acelaşi nivel cu cel atins de Scenic. Tocmai de aceea, modelele de mai sus nu au fost inclusă în comparaţia directă de la capitolele motor/transmisie, consum şi performanţe. În ceea ce priveşte modelul Touran, acesta are un preţ de 22.697 euro cu TVA inclus în versiunea 1.6 TDI Trendline (nivelul de echipare de bază), ceea ce îl face extrem de scump faţă de Grand Scenic.

Un client care doreşte un monovolum cu un preţ de până la 20.000 de euro poate să opteze şi pentru Chevrolet Orlando. Acesta are un preţ de achiziţie competitiv, cel mai ieftin model gamă având un preţ de pornire de 16.430 de euro cu TVA inclus. Un Chevrolet Orlando 2.0 D de 130 CP costă 19.430 euro cu TVA inclus pe piaţa din România în versiunea de echipare LS Plus.

  • nedumerit, marţi, 08.11.2011 15:25
    ieri era un alt articol...

    ... cu o alta nota? sau visez? acelasi vehicul dar listat cu numele gresit (Scenic in loc de Grand Scenic)? iar nota nu era mai degraba 4.0? iar unul dintre minusuri nu era ca masina asta nu este C-Max??? Cind vedem versiunea definitiva a articolului??

  • hmmm, marţi, 08.11.2011 15:34

    Ok, domnul Sebastian Toma s-a suparat si nu mai are 3.5 stele la design, ci doar 3 stele. In consecinta in loc de 4.0, punctajul e 3.9. Cine v-a suparat asa tare d-le Toma?

  • asdada, marţi, 08.11.2011 15:37

    atata timp cat e vorba de reno, cui ii mai pasa cine l-a suparat? important e ca a primit nota care a meritat acuma.

  • eu, marţi, 08.11.2011 15:39
    putin conteaza impresia lui toma

    Designul e subiectiv. Pentru mine Grand Scenic arata si se comporta de 5 stele. Confort la superlativ !

  • DDS, marţi, 08.11.2011 16:03
    sa fim realisti

    Calitatea interiorului e mult peste media clasei si cine spune altfel sigur n-a urcat in masina asta in viata lui sau are anumite interese. Masina e orientata spre confort (ce inseamna de fapt un monovolum? care-i filosofia lui?). Cine vrea sa stea cu curul pe scaune tari ca piatra sa-si cumpere Touran, C-Max si alte balarii... Mie personal mi se pare o prostie sa oferi altceva decat confort deplin la o masina de asemenea clasa... Cu un monovolum nu faci demonstratii de forta. Pentru asta exista Megane RS. Important e sa te ajute motorul in depasiri si atat. Aici cutia in 6 trepte si motorul de 110 cp isi fac treaba cu brio.

  • dj22sib, marţi, 08.11.2011 16:04
    Multumesc pentru schimbarea articolului :)

    Se pare ca pana la urma a contat comentariul meu din articolul celalalt la care am primit n "degetele in jos". Macar cel care a scris articoulul a observat si a modificat articolul nu numai pe alocuri cu numele, ci si cu date. Cu placere.

  • alt nedumerit, marţi, 08.11.2011 16:22

    Eu nu inteleg cum vine punctajul asta... Modelul testat are 4.5 stele sau peste la 5 din cele 9 capitole si 4 stele la alte 2 capitole. Deci 7 din 9. Totusi punctajul e 3.9 ... care-i algoritmul de calcul?

  • LauCalin, marţi, 08.11.2011 17:01

    Si eu as fi tare curios sa stiu de ce s-a modificat nota (adica peste noapte cineva in vis si-a dat seama ca fost cam mare sau cum?) si de ce s-au sters si comentariile (cand trebuie sa se stearga nu se face - gen paginile pline cu injuraturi din sectiunea masini noi). Scuzati-ma, dar asta consider ca inseamna si lipsa de respect fata de cei care au o parere de spus pe-aici. Adica fata de aia care va fac trafic pe site, adica tot de aia care va aduc clienti pentru spatiile publicitare, adica de cei care va aduc o parte din bani.

  • Bogdan, marţi, 08.11.2011 17:03
    date gresite

    Pai articolul s-a modificat pentru ca in loc de Grand Scenic au avut impresia ca au testat scenicul normal si comparatiile le faceau cu c-max si nu grand c-max

  • HAHA, marţi, 08.11.2011 17:09
    Ce va mai plac fitele

    Renault Scenic nu e pentru fitzoshi. Si cu asta am spus tot.

  • Boris, marţi, 08.11.2011 22:08

    NU , renault scenic e pentru cei mai saraci si fara gusturi intr-ale automobilului. pentru ca numai aceasta nisa ar cumpara o strutocamila de genul asta. arata fabulos de vechi,parca e din 2000 . dar nu ma surprinde cu nimic doar vb de reno nu de ford , mazda sau opel . oricum doar daca ma gandesc la chevrolet orlando si deja renou' asta e in pom. asta e. poate generatia urmatoare va arata a masina facuta dupa anii 2000

  • aha, miercuri, 09.11.2011 08:48
    @Boris

    Bun si acum iesi din showroom si spune-ne ce sigla e deasupra capului?

  • samsung?, miercuri, 09.11.2011 09:35

    hahaha 3.9 . sa nu va mai aud ca pupati in dos in public marca asta demna de penibil... ce diferenta e intre cele mai bune doua si cea mai slaba ? zafira - 4.5 ,c-max - 4.4 si vine si scenic bunic cu 3.9 =))) dar bineinteles ca pe orice site unde se testeaza un reno cineva are ceva cu voi si cu reno .intotdeauna e vb de asta nu de CALITATEA F SLABA A MASINII. luati-va o viata

  • Gabi, miercuri, 09.11.2011 09:53
    belea!

    Eu am vazut generatia asta la cineva si mi-a placut. Interiorul e mult prea SF pentru orice monovolum care se face in prezent. De confort nu mai vorbim...

  • unckle, miercuri, 09.11.2011 10:30

    interesant... nici renault nu este pentru fitzosi :)) ... in curand nici nissan ... si undeva in viitor nici MercedesBenz, asta evident prin prisma colaborarii intre cele doua grupuri :))) Consumul in regim de autostrada este incredibil de mare. Un coleg a detinut pana de curand un Peugeot307SW cu 1.6i care, la 170km/h papa ~8% ... iar 1.5dci se presupune "economic". Comparativ cu ce s-a mai testat pe la AM asta este cel mai putin eficient la viteze mari ... se compara cu motoare puse pe cinestie ce vapoare :). Un minus semnificativ, din punctul meu de vedere, pentru aceasta masina faptul ca, la viteza mare, consuma mai mult ca in oras. Ajuta faptul ca nu avem pe unde merge cu 120 sau mai mult, dar daca faci drumuri extraurbane dese este posibil sa-ti blestemi zilele ca nu ai luat o masina cu un motor mai bine croit pentru mers la drum intins.

  • Mihai, vineri, 11.11.2011 19:44

    Observ multa rautate si multe copilarii pe site-ul asta. Scenic chiar e masina de calitate. Multi sunt total rupti de realitate in comentariile lor.

  • renou' cazan, sâmbătă, 12.11.2011 23:54

    ia-ti loganu' si du-te

  • pfff, joi, 01.12.2011 12:34

    ce ghena de masina ... ce e ma cazanul asta ruginit ? =)))) nu va e ma rusine sa va laudtai cu maghernita asta =))))

  • stacatro, luni, 18.03.2013 16:19

    Eu am un Scenic identic, luat de nou in 2011... consuma mult fata de specificatiile din prospect, adica spre 8.0l/100 fata de 4.9-5.3. Am luat tapa aici, a fost criteriul cel mia important la selectie. De altfel sunt multumit ce celelalte aspecte [email protected]

  • adryana2200, joi, 19.03.2015 13:18

    Buna ziua, as vrea sa stiu la modelul cu 7 locuri este suficient spatiu la ultimele 2 locuri? Incap a adulti sau doar 2 copii. Si e suficient motorul de 1.6 in loc de 1.9?