Tehnologie
Cel mai sportiv membru al gamei Clio a primit o infuzie de tehnologie pe măsura celei găsite în gama standard. Principala schimbare este prezenţa sistemului R-Link. Disponibil ca dotare opţională, acesta transformă display-ul central în ceea ce se vrea a fi o tabletă încastrată în bord. Putem instala aplicaţii, avem un sistem de navigaţie interesant, putem citi e-mailurile, sau chiar să accesăm reţelele sociale. Dacă la Captur ne-a plăcut că putem asculta sunetul motorului prin intermediul boxelor, la Clio RS acest lucru este forţat şi inutil. Un RS trebuie să se audă ca un RS, nu ca un concert într-un Home Cinema.
Vestea bună este că Renault a integrat şi RS Monitor 2.0 în sistemul R-Link, deci folosim acel ecran şi pentru lucruri mai apropiate de conceptul original al maşinii. RS Monitor ne oferă toate informaţiile captate de senzorii maşinii şi uzul ei pe circuit: acceleraţii G, temperatura diverselor componente, puterea folosită, harta circuitului pe care rulăm, ba chiar poate colecta toate datele şi le poate scrie pe un stick USB pentru a le compara ulterior cu ale altora. O unealtă perfectă pentru cei care vor petrece mult timp pe circuit cu noul lor Clio RS şi a doua cea mai bună utilitate a ecranului multimedia după sistemul de navigaţie.
"de banii astia"... cu siguranta nu gasesti nimic de 200CP :) O s-o testez cu prima ocazie!