Calitate / Pret
Noul Urban Cruiser se adreseaza unui public de nisa, acest segment de piata inregistrand o crestere destul de importanta in ultimii ani, chiar si la noi in tara. Pretul de pornire pentru modelul japonez este de 15.725 de euro si include versiunea de 1.33 litri benzina, cu transmisie 4x2, in versiunea de echipare entry-level. Modelul japonez este cu cateva sute de euro mai scump decat rivalul sau de la Fiat, Sedici, care vine cu un motor de 1.6 litri si 107 cai putere si transmisie 4x2. Comparand echiparile de top ale motorizarilor entry-level, respectiv Urban Cruiser 1.33 Sol si Fiat Sedici 1.6 Luxury, observam ca modelul italian este mai scump cu aproape 500 de euro (19.064 euro cu TVA) fata de rivalul japonez (18.515 euro). Cu toate acestea, Fiatul ofera putere mai mare si o transmisie integrala. Concurent si el pe acelasi segment de piata, Suzuki SX4 se dovedeste cea mai buna afacere, comparativ cu Sedici si Urban Cruiser. Modelul, construit la vecinii unguri, costa, in versiunea de 1.6 litri 100 de cai putere cu transmisie 4x2, doar 12.250 de euro. In plus, cea mai scumpa versiune si echipare a actualului SX4, un turbodiesel de 120 de cai putere si tractiune inegrala, scoate din buzunar 18.200 de euro, adica mai putin si decat versiunea pe benzina a noului Urban Cruiser. Toyota ar putea primi o lovitura serioasa si din partea mult asteptatului kia Soul, care pregateste de asemenea o ofensiva puternica pe acest segment.
In aceste conditii, Toyota va trebui sa investeasca mult in capitalul de imagine al modelului Urban Cruiser pentru a-l putea face un produs atractiv pe piata din Romania, unde majoritatea clientilor pun mare accent pe avantajul financiar.
scump domne scump. Chiar extraordinar de scump