Porsche Panamera

3.0 416CP Aut S E-Hybrid

Interior

4.5

Porsche nu a umblat prea mult la interiorul lui Panamera odată cu apariţia facelift-ului, germanii preferând să se lege subtil de aspectul exterior şi, ceva mai apăsat, de zona tehnică şi de ceea ce modelul german oferă sub capotă.

Există câteva diferenţe notabile, dar nu pe hibridul testat. Cel mai bun exemplu este apariţia versiunii cu ampatament mărit, denumită Executive şi disponibilă pe variantele Turbo şi 4S. Aceasta vine cu 15 centimetri în plus faţă de versiunile "clasice", aceştia fiind puşi în totalitate în slujba spaţiului pe care îl au la nivelul picioarelor pasagerii de pe bancheta posterioară.

Pe Panamera S e-Hybrid vei observa imediat faptul că vitezometrul a dispărut, în locul său luând loc indicatorul de putere despre care v-am povestit ceva mai sus. În rest, avem câteva butoane noi pe consola centrală, dar aceeaşi dispunere a zonelor de comandă precum cea existentă înainte de facelift.

Până la urmă, ce-ai fi putut schimba astfel încât Panamera să devină un loc şi mai plăcut în care să-ţi petreci timpul? Aveam deja scaune impecabile, dar cu atâtea poziţii şi comenzi încât ţi-e greu să găseşti poziţia perfectă. Avem Alcantara pe plafon pentru cei cărora le place să conducă pipăind pereţii maşinii. Şi avem aceleaşi zeci de comenzi pe bord, unele ascunse în noianul de butoane pe care-l ai la dispoziţie.

  • Carlos Sacalul, marţi, 06.08.2013 13:13

    Ei, dragii mosului, cam asa trebuie scris un test. Cu povesti din experienta autorului care sa coloreze testul tehnic, cu descrieri interesante si cu un pic de umor. Parca as fi citit un capitol dintr-o carte, si nu un articol pe internet. GG!

  • slVW_83, marţi, 06.08.2013 14:58

    Bun textul Mircea! Ai îmbinat istoria modernă cu cea recentă. Maşina e o capodoperă tehnologică ce demonstrează încă şi încă o dată că nemţii ştiu să construiască maşini, restul doar încearcă!

  • mircea, marţi, 06.08.2013 15:13

    Vă mulţumesc amândurora. Uneori, doar uneori, textele astea se cam scriu singure. :)

  • razvanis, marţi, 06.08.2013 15:43

    Bravo, de mult n-am mai citit un articol de-al vostru cap-coada, congrats !

  • dany, marţi, 06.08.2013 15:54

    @ all intr-adevar asa se face o masina... pacat de designul spatelui (aduce a Pobeda vs Warszawa...) PS stiu ca o sa spuneti ca nu se compara merele cu perele... insa de fiecare data cand vad interiorul acestei masini il compar prin antiteza cu cel al unui Hyundai Accent... inclusiv la culori acel interior se apropie de superlativul urateniei!...

  • Adrian, marţi, 06.08.2013 16:40

    @slVW_83 Nu e chiar asa....cum poti sa zici ca restu doar incearca ? Britanicii si italienii fac masini la fel de bune si poate mai luxoase. Rolls, Bentley, Ferrari, Lamborghini, Maserati, Aston Martin, Range Rover McLaren, Pagani etc. Toate mai bine ca Porsche (nu la topate capitolele si nu cu mut...dar sunt putin peste el). Asta o spune un fan Porsche (eu) :). Japonezii. americanii si suedezii sa zic ca incearca.....F231

  • slVW_83, marţi, 06.08.2013 17:14

    @Adrian Rolls e la BMW Bentley la VW Lambo la Audi, deci VW Ranga Rover la Tata Motors Aston e aproape de Daimler Pagani e motorizat de AMG Dacă cei din a doua coloană nu intrau în schemă, primii erau lângă Saab!

  • Adrian, marţi, 06.08.2013 23:35

    @slVW_83 Probabil ca da. Dar au avut ce cumpara si in ce sa bage bai. Nu au luat niste marci ci niste super brand-uri care au facut istorie in lumea automobilistica. Stilul la majoritatea a ramas...locatia unde se produc la fel. Calitatea este mai mare la unele din ele fata de cele nemtesti. Deci sunt si marci mai bune ca cele nemtesti chiar daca si ele sunt pe jumatete Made in Germany. Pagani cumpara de la AMG dar e ceva mai deosebit motorul...e un AMG special cu multe modificari. In rest Pagani e arta si aici Italienii isi merita laudele.

  • iuliu m., miercuri, 07.08.2013 03:52

    Tare frumos articolul! Bine scris! Un sincer bravo!

  • iuliu m., miercuri, 07.08.2013 04:02

    Pe de alta parte, trebuie sa adaug ca nu se vede vreun vitezometru la bordul acestei masini, ceea ce ar putea fi un minus....Sau nu?

  • mircea, miercuri, 07.08.2013 10:41

    @iuliu m. Viteza este indicată digital în zona inferioară a cadranului central, unde se vede şi turometrul. Deci nu e o problemă.

  • 3d, joi, 08.08.2013 20:59

    E imposibil sa nu recunosti calitatea germana.

  • Giant Frog, joi, 08.08.2013 23:00

    Volkswagen resapat...bleah... nu-l fac TDI ??