Porsche Panamera

3.0TD Tiptronic

Vizibilitate

3.5

Generos în dimensiuni, Panamera avea nevoie de tot ajutorul inginerilor şi designerilor pentru a obţine o suprafaţă vitrată mare. Nu s-a întâmplat aşa. Oglinzile laterale nu sunt proporţionate extraordinar, dar cu o ajustare potrivită pot oferi un minim de vizbilitate. Acelaşi lucru se întâmplă şi cu luneta, care pare un hublou croit cu greu în caroseria impunătoare. Din fericire există senzori de parcare faţă şi spate, care vor ajuta şoferul să scape de fobia locurilor înguste. Pe timp de noapte, farurile bi-xenon vor asigura un câmp vizual excelent, iar funcţia de adaptare a acestora va spori senzaţia de siguranţă chiar şi în curbe accentuate.

  • --Diesel-Power---ANDREI--, marţi, 20.09.2011 01:55
    Mmmm....nnnnneeeaaaahhhh!

    Prima inainte de toate : va rog, REVIZUITI putin tehnica de fotografiere!!! 80% din fotografii nu numai ca sunt facute intr-un cadru impropiu(INCERCATI NAIBA SA FACETI PUTINA RECLAMA TARII CA AVEM ATATEA ORASE SI PEISAJE MUNTOASE SUPERBE...) dar prezinta pe deasupra si o masina MUUuurdara atat la interior cat si exterior/compartiment motor.....(un mic sfat draga Bogdan: explica celui din spatele lentilei ca ultimele 2 lucruri de care are nevoie o masina NEAGRA este sa fie murdara si sa aiba o imensitate gri luminata puternic de soare in SPATELE ei-trebuie sa fie in fata masinii daca are nevoie de mai multa lumina.)... poza 15 unul din exemple: ferodo atacat pe jante niste jante mici multa lumina din spate(ca naiba) +reflex gri al pietrelor pe portiera masinii....idem unele poze care nu reflecta vreo frumusete pe la Audi A8, dar totusi acolo sunt vreo 30% iar restul par a fi trase de un fotograf adus special din afara,unul para-expert chiar:)) am terminat cu asta acum sa vorbim despre test! ati acordat 4.4 stele adica? nota 8.8! pe deplin meritata si mai ales corect notata... comparativ cu A7 A8 si Jaguar Xf da, mi-a placut si ati ars-o corect si mai ales 8 la design vorbind de porsche care Se stieeee ce poate iar aici nu prea a putut... PS mi-a placut faptul ca scrieti la toate TESTELE pentru cine e adresata masina respectiva...EVENTUAL SCRIETI MARE sau chiar spam-ati sa priceapa si prastiile de copii de pe la noi ca cel care face banii pentru o masina ca asta trebuie sa o conduca nu broasca de fii-su cu pantalonasi conici mulati... . Astept cu nerabdare test-drive-ul CLS si ma supar rau daca nu mi-l puneti in valoare cu niste fotografi/ii de valoare..... Pana atunci toate cele bune si......sa ne vedem noi ca strangem economii pentru a merita macar emblema unei astfel de masini....

  • JP, marţi, 20.09.2011 14:53
    Porsche diesel?

    WTF ? Imi cumpar porsche si vreau sa cheltui putin pe carburant? Urmeaza Lamborghini diesel si Ferrari GPL.

  • mog, marţi, 20.09.2011 15:03
    vis frumos...

    doamne ce masina...

  • --Diesel-Power---ANDREI--, marţi, 20.09.2011 15:09
    Aaaa si pentru cei "neinitiati" in curentul maroniu al macro-cocalariei va rog scuzati unele expresii pur caterincos-jargonice!!

    Respect!

  • iulianix, marţi, 20.09.2011 15:24
    ???

    6 sau 8 cilindri?....voi nu recititi niciodata articolele,nu?....de poze nu mai vorbesc...varza...

  • stefan, marţi, 20.09.2011 17:37
    motor

    CLS are un 2.2 CDI cu 500 Nm si un 3.0 CDI cu 620 Nm :) mai corectati si voi textele ca mancati litere la greu..

  • AndreiRN, marţi, 20.09.2011 19:32
    Trist

    Pai Porsche nu mai este Porsche de cam multi ani de zile ci a devenit o amestecatura de masini doar cu aceasta emblema. Pacat ca a disparut aceasta firma cu nume istoric.

  • dany, marţi, 20.09.2011 21:09
    @automarket

    ce aparat foto ati folosit?

  • mog, joi, 22.09.2011 14:12
    @dany

    un lom smena (Смена) 8m cu obiectiv digital

  • antonny, joi, 22.09.2011 20:15
    ****

    porsche cu star -stop foarte tare ......de ce vorbiti la asa masina despre consum ......nu-i vad rostul ???

  • dmd, vineri, 23.09.2011 12:27

    Interiorul arata perfect, sunt sigur ca tehnic este o bijuterie..dar exteriorul nu ma impresioneaza prea tare.