Tinuta de drum
Suspensiile lui Panamera sunt orientate către confort, toţi cei patru pasageri călătorind regeşte, indiferent de suprafaţa de rulare. Practic nemţii au căutat să-i rupă pe cei din habitaclu de realitate, în cazul României de o realitate destul de neplăcută.
Deşi mulţi ar fi tentaţi să creadă acest lucru, confortul nu vine în detrimentul sportivităţii, constructorul din Stuttgart reuşind să combine admirabil cele două extreme. Panamera se mulează perfect pe orice situaţie, fie ea şi extremă. Ruliul îşi face simţită prezenţa extrem de puţin şi numai atunci când suspensia se află în modul normal de funcţionare. Adaptarea acesteia, respectiv a transmisiei, unui slalom curajos, prin apăsarea butoanelor Sport şi Sport Plus, vă va transforma rapid dintr-un domn distins într-un copil însetat de adrenalină.
Chiar dacă vorbim de un diesel, Panamera are suficiente resurse pentru a te binedispune atunci când şoseaua începe să îţi ofere şi viraje. Cuplul generos transmis punţii spate va smulge de multe ori zâmbete sau chiar râsete bolnave, în funcţie de gradul de exteriorizare al celor din maşină.
Chiar şi aşa, senzaţia de siguranţă nu dispare nici o clipă, precizia direcţiei ducând mereu la senzaţia de control absolut al situaţiei.
Prima inainte de toate : va rog, REVIZUITI putin tehnica de fotografiere!!! 80% din fotografii nu numai ca sunt facute intr-un cadru impropiu(INCERCATI NAIBA SA FACETI PUTINA RECLAMA TARII CA AVEM ATATEA ORASE SI PEISAJE MUNTOASE SUPERBE...) dar prezinta pe deasupra si o masina MUUuurdara atat la interior cat si exterior/compartiment motor.....(un mic sfat draga Bogdan: explica celui din spatele lentilei ca ultimele 2 lucruri de care are nevoie o masina NEAGRA este sa fie murdara si sa aiba o imensitate gri luminata puternic de soare in SPATELE ei-trebuie sa fie in fata masinii daca are nevoie de mai multa lumina.)... poza 15 unul din exemple: ferodo atacat pe jante niste jante mici multa lumina din spate(ca naiba) +reflex gri al pietrelor pe portiera masinii....idem unele poze care nu reflecta vreo frumusete pe la Audi A8, dar totusi acolo sunt vreo 30% iar restul par a fi trase de un fotograf adus special din afara,unul para-expert chiar:)) am terminat cu asta acum sa vorbim despre test! ati acordat 4.4 stele adica? nota 8.8! pe deplin meritata si mai ales corect notata... comparativ cu A7 A8 si Jaguar Xf da, mi-a placut si ati ars-o corect si mai ales 8 la design vorbind de porsche care Se stieeee ce poate iar aici nu prea a putut... PS mi-a placut faptul ca scrieti la toate TESTELE pentru cine e adresata masina respectiva...EVENTUAL SCRIETI MARE sau chiar spam-ati sa priceapa si prastiile de copii de pe la noi ca cel care face banii pentru o masina ca asta trebuie sa o conduca nu broasca de fii-su cu pantalonasi conici mulati... . Astept cu nerabdare test-drive-ul CLS si ma supar rau daca nu mi-l puneti in valoare cu niste fotografi/ii de valoare..... Pana atunci toate cele bune si......sa ne vedem noi ca strangem economii pentru a merita macar emblema unei astfel de masini....