Porsche Cayenne

4.8 S Tiptronic

Tinuta de drum

5.0
Atunci când a gândit Cayenne, Porsche a căutat să nu abandoneze tradiţiile care au consacrat brandul. Poate şi de aceea Cayenne este unul dintre SUV-urile cu cea mai bună ţinută de drum din segment. Dar pentru că acest lucru este interpretabil, preferinţele fiind altele de la client la client, Porsche a echipat Cayenne cu o suspensie pneumatică ajustabilă, care poate oferi, deopotrivă, senzaţii de uşoară plutire sau de rigiditate extremă. Cele trei funcţii, Normal, Confort şi Sport, caută să se adapteze fiecărui şofer, fiecărui traseu, fiecarui carosabil. O rulare prin mediul urban local necesită fără îndoială un mod Confort, în timp ce un traseu croit prin Carpaţi va solicita adeseori setarea Sport a suspensiei. Diferenţele dintre cele două moduri de rulare extreme sunt resimţite din plin, ţinuta de drum fiind influenţată clar de preferinţa celui de la volan. Cu toate acestea, masa mare a SUV-ului şi dimensiunile generoase vor imprima o uşoară senzaţie de ruliu, pe care inginerii s-au străduit să o estompeze. Pentru cei care se gândesc la escapade off-road într-un model de lux, Cayenne promite o gardă la sol cu mai multe niveluri de setare. Tot la acest capitol trebuie să amintim şi faptul că şoferul poate selecta modul în care este distribuită puterea ambelor punţi, prin intermediul unui selector special, amplasat de asemenea pe consola centrală. Să vorbim însă şi despre direcţie, în cazul versiunii testate de noi, un Servotronic capabil să îşi adapteze răspunsul în funcţie de viteza de rulare. Trasa ideală va fi uşor de croit pe viraje, mulţumită feedback-ului excelent al direcţiei.
  • dany, miercuri, 14.07.2010 21:50

    ar fi superb daca n-ar aduce a hyundai din spate...stopurile alea si eleronul acela masiv deasupra lunetei...

  • Lamborghini, miercuri, 14.07.2010 23:17

    motorul ce'i de el atat...in rest...bheaaac

  • Hadouken, miercuri, 14.07.2010 23:20
    @automarket

    eu nu inteleg, care e treaba cu numerele care apar dupa ce votezi?

  • Hadouken, miercuri, 14.07.2010 23:21

    nevermind...

  • ............., joi, 15.07.2010 02:21
    ............

    prea tare....as vrea unul

  • black_ink, joi, 15.07.2010 10:52
    hmmm!

    @automarket : voi spuneti ca balanta segmentului cand vine vorba de pret, se inclina spre X5 ca e cu 2000 euro mai ieftin! hellou! poate daca articolul asta nu era scris pt Romania !:) Adevarul e ca daca am 105.000 euro sa dau pe o masina, precis nu voi alege in functie de gust si de preferinte. O voi cumpara pe cea de 103.000 euro ca sa-mi ramana si bani de tigari si de o bere la plastic :D ...

  • black_ink, joi, 15.07.2010 10:53
    2000 eur

    ...pai da, ca poate berea aia vreau sa o beau pe plaja la Ibiza! ;)

  • Darius, joi, 15.07.2010 14:04
    Greseala

    "Dacă ne raportăm la evoluţia lucrurilor şi la succesul de care s-a bucurat Porache Cayenne". Ar trebui sa corectati greseala asta de tipar, nu e prea profi sa stiti.....auzi, Porache :)

  • dany, vineri, 16.07.2010 10:20

    are reductor ca vechiul model?

  • ZerM, joi, 30.12.2010 12:08
    Porsche

    Parca aratat mai bine vechiul cayenne.. cel putin din fatza si din spate... nu stiu de ce.... seamana acesta din spate cu o japoneza coreana sau ma rog o asiatica. Probabil e destinata pentru piata respectiva. Cu putin noroc sper sa gasesc una Sh(vechiul S ) la bani buni doar de fun' . Cu toate ca e criza... nush de e o invesitie buna sau nu , dar e Porsche.. isi mentine o oarecare valoare indiferent de an.