Tinuta de drum
Atunci când a gândit Cayenne, Porsche a căutat să nu abandoneze tradiţiile care au consacrat brandul. Poate şi de aceea Cayenne este unul dintre SUV-urile cu cea mai bună ţinută de drum din segment. Dar pentru că acest lucru este interpretabil, preferinţele fiind altele de la client la client, Porsche a echipat Cayenne cu o suspensie pneumatică ajustabilă, care poate oferi, deopotrivă, senzaţii de uşoară plutire sau de rigiditate extremă. Cele trei funcţii, Normal, Confort şi Sport, caută să se adapteze fiecărui şofer, fiecărui traseu, fiecarui carosabil. O rulare prin mediul urban local necesită fără îndoială un mod Confort, în timp ce un traseu croit prin Carpaţi va solicita adeseori setarea Sport a suspensiei. Diferenţele dintre cele două moduri de rulare extreme sunt resimţite din plin, ţinuta de drum fiind influenţată clar de preferinţa celui de la volan. Cu toate acestea, masa mare a SUV-ului şi dimensiunile generoase vor imprima o uşoară senzaţie de ruliu, pe care inginerii s-au străduit să o estompeze. Pentru cei care se gândesc la escapade off-road într-un model de lux, Cayenne promite o gardă la sol cu mai multe niveluri de setare. Tot la acest capitol trebuie să amintim şi faptul că şoferul poate selecta modul în care este distribuită puterea ambelor punţi, prin intermediul unui selector special, amplasat de asemenea pe consola centrală. Să vorbim însă şi despre direcţie, în cazul versiunii testate de noi, un Servotronic capabil să îşi adapteze răspunsul în funcţie de viteza de rulare. Trasa ideală va fi uşor de croit pe viraje, mulţumită feedback-ului excelent al direcţiei.
ar fi superb daca n-ar aduce a hyundai din spate...stopurile alea si eleronul acela masiv deasupra lunetei...