Tehnologie
În ciuda faptului că Porsche păstrează designul lui 911 aproape identic, nu putem spune acelaşi lucru şi despre tehnologia prezentă pe acest model. De la generaţie la generaţie, modelul 911 a fost dotat cu tot ce este mai bun în acest domeniu. Pentru 991, Porsche a dorit să scadă cât mai mult consumul de carburant şi emisii de CO2. Nu s-a pus problema unui 911 hibrid, dar inginerii au montat un sistem Start-Stop. Este eficient şi nu foarte enervant şi ajută mult la scăderea consumului. Motorul se opreşte automat când maşina staţionează şi porneşte în momentul în care ridicăm piciorul de pe frână. Apoi acem excelenta cutie PDK cu dublu ambreiaj despre care am detaliat mai sus. Avem senzori de parcare, sistem multimedia complet numit PCM (Porsche Communication Management) ce include şi sistem de navigaţie şi conectivitate bluetooth. Modelul testat de noi era dotat cu sistemul audio Surround Bose opţional în valoare de 1.535 euro. Dacă ne plictisim de simfonia motorului, putem asculta muzică în cele mai bune condiţii. Mai avem suspensia activă cu două moduri (normal şi sport) PASM şi sistemul PDDC (Porsche Dynamic Chassis Control).
Daca si 911 e facut pentru autostrada, atunci limuzinele de clasa peste medie pentru ce mai sunt? Asta e masina pentru drum virajat, montan, circuit...nu pt autostrada! Ce sa faci pe autostrada cu ea? sa mergi cu 230km/h? asta faca si un 320D .... Du-o pe circuit la la munte si o sa vezi la ce-i buna masina asta ;)