Interior
Interiorul lui 911 este un loc aparte. Portiera se deschide amplu şi te invită să cobori mai degrabă în habitaclu. Este impropriu spus că te urci la bord, deoarece scaunele sunt joase pentru o poziţie de condus sportivă. Porsche 911 este un coupe 2+2, deci teoretic patru oameni pot călători cu acest automobil. Am testat acest lucru la redacţie şi este într-adevăr posibil, dar cei care au ales cele două locuri din spate ar fi bine să fie mai subţirei. Locurile din spate sunt mici şi pot fi bune cel mult pentru doi copii. În schimb, cel de la volan şi pasagerul din faţă sunt răsfăţaţi cu scaune sport. Modelul testat de noi era echipat cu scaunele cele mai scumpe. Acestea costă 2.451 euro (TVA inclus) şi oferă 14 moduri de reglare. Dacă dorim ca scaunele să fie şi încălzite şi ventilate mai trebuie să scoatem din buzunar 510 euro.
Habitaclul este mai bine structurat faţă de generaţia anterioară. Este mai mult loc, sunt un pic mai multe spaţii de depozitare, iar consola centrală este inspirată de cea de la Panamera, dar cu mai puţine butoane. De remarcat şi display-ul amplasat în zona indicatoareleor de bord. Acesta ia locul unui ceas analog, dar păstrează forma rotundă pentru a fi simetric cu restul bordului. Grafica este de excepţie şi se imbină perfect cu restul indicatoarelor analogice.
Cheia de contact a rămas în stânga, aşa cum este normal la un Porsche, dar aceasta are o formă pe care personal nu o agreez. Simulează silueta unui mic 911, după modelul cheii de Panamera. Pacat, cheia clasică era mai frumoasă.
Daca si 911 e facut pentru autostrada, atunci limuzinele de clasa peste medie pentru ce mai sunt? Asta e masina pentru drum virajat, montan, circuit...nu pt autostrada! Ce sa faci pe autostrada cu ea? sa mergi cu 230km/h? asta faca si un 320D .... Du-o pe circuit la la munte si o sa vezi la ce-i buna masina asta ;)