Citroen C2

Interior

4.0
Francezii au fost priviti intotdeauna ca fiind preocupati de inovatie la nivelul organizarii interiorului. Citroen nu putea face exceptie de la aceasta regula, designerii brandului socand mereu publicul cu un habitaclu neconventional. C2 pastreaza liniile interioare definite de filosofia brandului, incercand sa ofere soferului toate elementele de confort necesare unei rulari pe distante lungi sau scurte. Faceliftul suferit de C2 nu a schimbat prea multe la acest capitol. Plasticul folosit la nivelul portierelor si a partii superioare a plansei de bord nu este foarte prietenos. Finisajele in schimb sunt deosebite si lasa loc de interpretari pozitive. La capitolul estetica, soferii si pasagerii vor fi cuceriti de linia plansei de bord, de organizarea instrumentelor, de volanul si schimbatorul imbracate in piele si de elementele cromate regasite la nivelul levierului schimbatorului, al portierelor si al gurilor de ventilatie. Confortul interior este sporit si de scaunele sportive cu o sustinere laterala buna, care devin foarte confortabile atunci cand ai in plan un drum lung si anevoios. In plus, calitatea tapiseriei din piele aminteste de segmentul premium si nicidecum de cel caruia se adreseaza de fapt masina. Despre spatiu interior nu sunt foarte multe de spus, un model care masoara 3666 de mm fiind oarecum condamnat sa isi inghesuie pasagerii, atunci cand vorbim de mai mult de doua persoane. Pe locurile din spate pot calatori doi pasageri in conditii decente, scaunele individuale oferind un confort sporit si un spatiu lateral suficient. Probleme vor fi cu spatiul pentru picioare, care poate fi uneori insuficient pentru persoanele mai inalte. Surprinzator, linia caroseriei arcuita usor spre spate nu afecteaza spatiul pentru cap al pasagerilor de pe aceste locuri. Portbagajul este un detaliu de care ar fi bine sa uitati chiar daca spatiul, in conditii normale de incarcare este de 166 de litri.
  • DVictor, marţi, 07.04.2009 23:39
    Si fiat ?

    14.600 :)) auzi tu 14600 pt c2. Si Fiat500 ce mai zice?

  • ion, miercuri, 08.04.2009 10:13
    @DVictor

    Pai tu compari Citroen-ul cu Fiat ma? 500-le sucks rau de tot...tot ce place la el e designul....in c2 ai personalitate si dotari mai bune

  • R, miercuri, 08.04.2009 11:37
    @ion

    Ioane, nu prea agreez Fiatul dar pe design si optiuni ii rupe capul lui C2 la 14600 EUR. Iar 500-le chiar are ceva de spus la capitolul design, in comparatie cu C2. Si sa nu mai vb. Citroen e cam pe acolo cu Fiat ca brand.

  • LauCalin, miercuri, 08.04.2009 13:33
    C2

    Dar nu numai prin design este peste C2 ci si prin calitatea materialelor. Am urcat intr-un 500 si materialele mi s-au parut de calitate, finisarile perfecte, la fel si imbinarile. In privinta comparatiei cu acest C2 nu uitati de versiunea Abarth a lui 500.

  • Ion, miercuri, 08.04.2009 15:31
    @LauCalin

    Hai sa nu vb de Abarth...poate nu stii ca C2-ul face fata cu brio in CNR si alte competitii din motorsport...desi no comment... Nu stiu cum ai reusit tu sa gasesti materiale de buna calitate in 500. e plastic din acela prost de se faceau soldateii pe vremea lu ceasca. @R Citroen-ul e peste 500 ca brand...parerea mea...e brandul francez care tinde cel mi mult spre premium, in special cu verisunile Exclusive.

  • asdfgh, miercuri, 08.04.2009 15:38
    profesionalism cat cuprinde...lol

    Domnilor de la automarket, poate nu ar fi rau sa atasati si o fisa tehnica pentru masinile pe care le testati! Sunteti siguri ca motorul ala avea 110CP ca eu nu-l gasesc nici pe www.citroen.fr? Consumul extraurban nu se calculeaza la 120-150Km/h de aia nu corespunde cu cel dat de producator....poate nu stiati...

  • Tequila, miercuri, 08.04.2009 16:49
    @ asdfgh

    http://www.citroen.ro/c2 N-o fi existand pe citroen.fr verziune cu 110cp. DAR, exista pe citroen.ro Din pacate sau din fericire, suntem romani, nu francezi ;)

  • bogdanm, miercuri, 08.04.2009 17:51
    lamurire @asdfgh

    Pentru ca suntem in Romania ar fi bine sa te uiti pe site-ul cu extensia ".ro" Daca nu gasesti te ajut eu cu un link desi nu ar trebui http://www.citroen.ro/c2/lista-preturi Poate asa te vei convinge de profesionalismul tau in a posta comentarii si iti vei reevalua pozitia fata de noi. In ceea ce priveste consumul extraurban, inregistrat de noi pe autostrada nu-ti spun decat atat: vorbim de un test normal si nu de unul de consum. 99% dintre romani merg cu viteza aia pe autostrada asa ca e mult mai relevant modul in care noi am testat consumul si nu cel pe care l-ai subinteles tu. Daca vrei test de consum cauta la noi pe site Polo BlueMotion.

  • marius, vineri, 19.06.2009 18:46
    aoleeeuuuu

    daca si pentru c2 dati 73 de pct si lui kia ii dati doar 62 apoi sunteti la pamant da' ma scuzati e marca europeana e din franta citroen normal hai sa-i ridicam in slavi ehh asa e romanu obisnuitiva

  • crick, marţi, 04.08.2009 10:24
    C2 sau 500 sau altceva la 14.000E

    Desi pare un motor puternic pe o caroserie mititica si inghesuita, timpul 0-100 nu impresioneaza cu absolut nimic. Este ceva mediocru dar poate datorita cutiei. Pretul este aberant de mare si nu stiu cat de premium te poti simti intr-o masinuta fara prea multa personalitate. Pe langa C2, Fiat 500 este o bijuterie care inglobeaza, stil, isotrie si eleganta. Trebuia sa fi insistat macar sa testati C2 VTR. Pretul este aberant de ridicat, ba 14000E, iti poti cumpara o gama larga de masini mai dotate decat buburuza care nu e nici macar atomica. La banii astia iti iei Bravo echipare Dynamic care are de toate si un motor turbo benzina :) dar pasiunea pentru buburuze nu se discuta. Stiu ca e practica la parcat dar si un Matiz e la fel de practic daca asta urma sa fie un argument. Dovada celor spuse mai sus este numarul scazut de C2 de pe strazi comparativ cu Fiat 500