Interior
Francezii au fost priviti intotdeauna ca fiind preocupati de inovatie la nivelul organizarii interiorului. Citroen nu putea face exceptie de la aceasta regula, designerii brandului socand mereu publicul cu un habitaclu neconventional. C2 pastreaza liniile interioare definite de filosofia brandului, incercand sa ofere soferului toate elementele de confort necesare unei rulari pe distante lungi sau scurte. Faceliftul suferit de C2 nu a schimbat prea multe la acest capitol. Plasticul folosit la nivelul portierelor si a partii superioare a plansei de bord nu este foarte prietenos. Finisajele in schimb sunt deosebite si lasa loc de interpretari pozitive. La capitolul estetica, soferii si pasagerii vor fi cuceriti de linia plansei de bord, de organizarea instrumentelor, de volanul si schimbatorul imbracate in piele si de elementele cromate regasite la nivelul levierului schimbatorului, al portierelor si al gurilor de ventilatie.
Confortul interior este sporit si de scaunele sportive cu o sustinere laterala buna, care devin foarte confortabile atunci cand ai in plan un drum lung si anevoios. In plus, calitatea tapiseriei din piele aminteste de segmentul premium si nicidecum de cel caruia se adreseaza de fapt masina. Despre spatiu interior nu sunt foarte multe de spus, un model care masoara 3666 de mm fiind oarecum condamnat sa isi inghesuie pasagerii, atunci cand vorbim de mai mult de doua persoane. Pe locurile din spate pot calatori doi pasageri in conditii decente, scaunele individuale oferind un confort sporit si un spatiu lateral suficient. Probleme vor fi cu spatiul pentru picioare, care poate fi uneori insuficient pentru persoanele mai inalte. Surprinzator, linia caroseriei arcuita usor spre spate nu afecteaza spatiul pentru cap al pasagerilor de pe aceste locuri. Portbagajul este un detaliu de care ar fi bine sa uitati chiar daca spatiul, in conditii normale de incarcare este de 166 de litri.
14.600 :)) auzi tu 14600 pt c2. Si Fiat500 ce mai zice?