Interior
Marele punct forte al lui C3 Picasso este interiorul. Inca de la primul contact cu modelul francez esti frapat de spatiul interior, semn ca masina pe care o ai la test este destinata unei familii adevarate care nu are nevoie de un movolum mare si care nu dispune, eventual, de loc de parcare pentru un model care sa masoare 5 metri. De altfel, C3 Picasso este promovat in campania publicitara care acompaniaza lansarea sa in Romania prin termenul Spacebox, acesta referindu-se pe de o parte la forma sa, pe de alta parte la aspectul interior practic. Exista cinci locuri independente pentru pasageri si 500 de litri in portbagaj, spatiul destinat bagajelor fiind insa mai degraba inalt decat adanc sau foarte lat. Instrumentarul de bord este extrem de simplu si de usor de utilizat. Pe de alta parte, ceasurile si indicatoarele care sunt asezate in mod normal deasupra volanului se muta in versiune Citroen C3 in partea superioara a bordului, un element pentru care ai nevoie de timp pentru a-l pricepe in adevaratul sens al cuvantului. Predispozitia francezilor pentru formele si solutiile futuristice a dezvoltat idei inedite si mai putin practice pentru turometru, care trece in era electronica si este mai putin exact decat unul digital clasic. Pozitia la volan este mult mai inalta decat cea a unui model clasic de segment mic sau mediu, pozitionarea grupului vital volan-pedale-scaun fiind una destul de putin obisnuita. Materialele utilizate la interior sunt de foarte buna calitate. De exemplu, butoanele de deschidere a geamurilor si cele de reglare a oglinzilor sunt dintr-un plastic cauciucat, foarte placut la atingere, o solutie extrem de rar intalnita, indiferent de segment. Semnatura familiala a modelului este subliniata de masutele pliabile de pe spatarul scaunelor din fata, de prezenta oglinzii panoramice de interior pentru supravegherea copiilor, de posibilitatea rabatarii tuturor scaunelor cu exceptia celui al soferului si de lungimea maxima de incarcare de 2.41 de metri. Marele punct forte al interiorului este reprezentat insa de plafonul panoramic din sticla care face toti banii si care dubleaza perceptia ochiului asupra spatiului pe care pasagerii il au la dispozitie. Un alt punct pozitiv al modelului este insonorizarea, habitaclul fiind foarte bine izolat fonic, indiferent de viteza si conditiile de rulare.
Cred ca la anumite capitole notele au fost cam mari avand in vedere ca si dvs. ati avut lucruri de obiectat (ex. motor-transmisie si consum). In rest, e frumusica masina...cred ca o sa atraga multi clienti mai ales de sex feminin.