Citroen C3 Picasso

Performante

3.5
Nu vorbim de unul dintre punctele forte ale lui C3 Picasso, pentru ca scopul modelului francez nu este acela de a duce familia foarte repede din punctul A in punctul B, ci de a o transporta cu stil si intr-o atmosfera destinsa intre aceste puncte. Cu toate acestea, viteza maxima anuntata de producator este 183 de kilometri pe ora iar acceleratia 0-100 se realizeaza in 11.3 secunde, valori medii pentru segmentul pe care il ataca C3 Picasso, pe care jucatorul principal este demodatul Ford Fusion, actualul Renault Modus – model care nu este disponibil insa in Romania, Nissan Note, Honda Jazz si Opel Meriva.
  • raduvlase, luni, 15.06.2009 08:29
    Pe scurt

    Cred ca la anumite capitole notele au fost cam mari avand in vedere ca si dvs. ati avut lucruri de obiectat (ex. motor-transmisie si consum). In rest, e frumusica masina...cred ca o sa atraga multi clienti mai ales de sex feminin.

  • HC, luni, 15.06.2009 10:47
    C3 Picasso

    Este un monovolum din gama Picasso, alaturi de Xsara Picasso, C4 Picasso si C4 Grand Picasso. Este cel mai mic si mai compact, este numai bun pentru oras. Daca ai 1-2 copii pare a fi masina ideala; pentru mine, pentru un parcurs anual de cca 15-20k, este foarte interesanta. Securitate buna, si un benzinar nou de 120 CP de la BMW. Asteptam promotiile:)

  • mircea, luni, 15.06.2009 12:22
    @all

    In masura in care pe internet apar poze cu mine imbracat in alb intr-un C3 Picasso verde Exclusive 110 CP 1.6 HDi, le-am luat de pe net. :) Altfel, nu e cazul.

  • gelu, luni, 15.06.2009 12:24
    articol reusit

    De curiozitate, unde ati facut sesiunea foto? Arata marfa.

  • marius, luni, 15.06.2009 12:59

    O fi bordul ala practic ...dar e tare urat(ma rog ..poate asa le place la femei :)) ).Vreau sa lamuresc chestiunea asta legata de consumul declarat respectiv cel indicat....voi spuneti ca la viteze de 120-130 km/h consumul e cu circa 2 litri mai mare decat cel din cartea tehnica...nu era suficient de rodata masina sau e o reclama promovata de cei de la Citroen cu consumuri minime(3-4%) inexistente ?... Si nu vorbesc doar de articolul acesta....

  • mircea, luni, 15.06.2009 13:04
    @marius

    Masina de test avea sub 5.000 de kilometri parcursi, deci putem spune ca nu era suficient de rodata. Insa consumul real este mai mare decat cel din cartea tehnica in orice context si pentru orice model de pe piata. Nu e vorba de Citroen in special, ci de oricare alt constructor in general.

  • marius, luni, 15.06.2009 13:14

    Am inteles...dar probabil consumul real e acela dupa ce masina are un rulaj de sa zic 10.000 de km ...astfel nu`mi explic de ce constructorii ar da consumuri eronate... :|

  • mircea, luni, 15.06.2009 13:18
    @marius

    Pentru ca testele de consum standard pentru masinile nou-lansate se bazeaza pe criterii ideale, in timp ce in trafic vorbim de criterii reale :) Mai multe detalii despre diferentele intre consumul declarat si cel real gasesti aici: http://www.automarket.ro/stiri/analiza-de-ce-difera-consumul-anuntat-de-producator-de-cel-real-20149.html Numai bine.

  • Aurelia, luni, 15.06.2009 15:52
    cute

    Dar unde au fost facute pozele cu masinuta? Se incadreaza bine cu peisajul de acolo. Mie una imi pare o masina simpatik de oras , de ce nu.

  • irinel, luni, 15.06.2009 17:43
    duba sau papuc

    Este o nota exorbitant de mare pentru o duba mai mica cica de oras.Se vede de la "o posta " pupincurismu si slugarismu' bafta

  • Mihai, luni, 15.06.2009 23:33

    Sunt de aceeasi parere cu irinel mi se pare ca testul nu este facut prea obiectiv sau poate testul e facut bine dar sunt exagerate notele tind sa cred ca tinti partea celor de la peugeot cd playerul mi se pare destul de jalnic parca e de p e o dacie veche nu are nici macar comenzi p volan bordul, capitonajul usilor mi se pare foarte greu de intretinut prea multe colturi si forme curbate avend in vedere praful din romania sau in drive testul dumneavoastra nu a fost praf parbrizul ala din 3 bucatzi mi se pare hidos parca e submarin oglinzile exterioare mi se par prea aproape de sofer sunt ceva de genul cum erau pe vremuri la wv jeta si unele versiuni de golf 2 trebuia sa dai capul in spate ca sa vezi ceva in oglinda daca iti reglai scaunul la sofer mai aproape de volan astea sunt parerile care mi leam format din vizonarea pozelor facute de dvs si din aceasta cauza zic ca notele sunt extrem de exagerate si chiar partinitoare in comparatie cu alte auto din aceeasi clasa.

  • Mihai, luni, 15.06.2009 23:39

    Dah eram cu gandul in alta parte rectific nu peugeot despre citroen era vorba in postul de mai sus

  • tomita, marţi, 16.06.2009 17:19
    notare dubioasa

    1. nota 5 la tehnologie mi se pare o aberatie de notare. cu ce vine mai mult skoda yeti de a primit nota 8 /10 la acelasi capitol? la skoda sunt enumerate: cruise control, sensori de parcare, mp3 conexiune auxiliara sistem de sunet. sa inteleg ca c3 picasso nu are asa ceva? banuiesc ca nu insinuati o asemenea gogomanie. totusi putin obiectivism nu strica. 2. la capitolul motorizare iar am semne de intrebare legat de scara de valori automarket. ori sunt mai multe persoane care testeaza modele diferite, si deci si aprecierile sunt diferite. motorul 1.6hdi a fost unul dintre cele mai laudate de la aparitia sa si aprecierea sa de catre dvs mai putin decat motorul tdi 2.0 140 cp (care totusi este cunoscut ca fiind unul destul de slabut cu foamea de ulei cu tot) este hilara. sa nu mai zic de 2l tdi 110cp e frumos ca faceti teste & stuff dar nu regasesc profesionalism in articole. posibil ca sa strang cu niste prieteni si sa punem si noi de o revista auto, nu de alta dar se pare ca merge. PS: am citit teste asa pe sarite, de curiozitate si am mai regasit nemultumiri legate de calitate si la alti cititori ai dvs. PPS: daca testele sunt efectuate de persoane diferite la diferite masini sigur scara de apreciere e total diferita si deci si notele date sunt irelevante.

  • mircea, marţi, 16.06.2009 17:24
    @tomita

    Nu e nimic defect. Singura problema - pe care o vom remedia in urmatoarea perioada - este legata de faptul ca notele unui model trebuie comparate cu cele ale unui model din acelasi segment. Altfel spus, nota generala de la C3 Picasso nu trebuie comparata cu cea a lui Mercedes E-Klasse sau a lui Megane, de exemplu. Aceasta problema va disparea insa in scurt timp, urmand ca punctele sa fie clar evidentiate in comparatie pe segmente. Am fost nevoiti sa amanam introducerea acestui feature deoarece numarul de modele testate dupa criteriile noi (cu note) a fost redus. De acum, insa, se va rezolva problema. Multumim pentru atentie. Mircea Mester

  • bogdan, vineri, 19.06.2009 17:25
    photoshop

    incercare derizorie de photoshop. numarul ala e pixelat rau in pozele 3 si 4. mai bine faceati palmierii in photoshop si nu invers. :)))