BMW Seria 7

3.0 740d xDrive auto

Consum

5.0

Să vorbeşti despre consum în cazul unui sedan pe care eşti mereu tentat să îl împingi dincolo de limitele confortului poate părea o frivolitate. Nu e cazul. Motorul de 3.0 litri înghite 8.8 litri în mediul urban şi 5.9 litri în afara lui, cifre promise de producător.

În realitate, prin Bucureşti, piciorul tău nu va rezista tentaţiei, rularea economică fiind doar o fata morgana într-un deşert infinit. Aşa ajungi la 13 litri/100 de km.

Stăpânirea de sine este o virtute pe care va fi greu să ţi-o asumi. Dacă totuşi rezişti, o să fii răsplătit cu un incredibil 6.5 litri/100 de km. Tentaţia şi setea neostoită de adrenalină te vor arunca însă dincolo de limitele raţiunii şi, inevitabil, ale legii. În situaţii de acest gen, consumul ajunge la 8 litri/100 km.

  • zarnesteanu, miercuri, 02.11.2011 20:27
    Foarte bine scris review-ul

    O masina de exceptie. Intrebarea ar fi, ce trasura si-ar alege Carol I? S Class, Seria 7 sau A8? :)

  • Adi, miercuri, 02.11.2011 21:32
    S-ul este limuzina adevarata.....seria 7 o berlina mai mare. Nu are nimic in

    comun cu o limuzna care ar trebuii sa ofere confortul suprem. 7 e sport si va ramane cea mai buna berlina. Nimic mai mult.

  • andrey11, miercuri, 02.11.2011 23:12
    @Adi

    doar o limuzina mai mare?? eu cred ca ar trebui sa te urci intruna. E lux , excusivitate si sportivitate, toate intr-un singur pachet.eu cred ca merita mai mult decat A8, cu toate ca in acest segment punctajul oferit de voi, sau orice alta publicatie nu e relevant absolut deloc.

  • OPC, joi, 03.11.2011 00:02

    Frumos reportaj. Pe cand si un MERCEDES ? As indrazni sa visezi chiar la CLS sau S classe. ... m-am cam saturat sa vad ca orice cazan apare de la vag il testati instant ( vw up ? wtf ?) IN SCHIMB MASINI CA MERCEDES CLS , JAGUAR XJ,MAZDA MPS, ETC NU AM AUZIT ..POATE POLITICA MANAGERIALA VA IMPUNE ANUMITE MARCI POATE NU... VOI STITI MAI BINE

  • Adi, joi, 03.11.2011 01:39
    @andrey11 Sati linistit ca am mers cu seria 7 nou de mai multe ori.

    Tocmai acea sportivitate vizibila si pe care o simti, o scoate din lumea limuzinelor veritabile. O limuzina inseamna eleganta, fluiditate, suplete si sportivitate in ceea ce priveste 0-100 si top speed nu si tinuta de drum a masinii. Intre 7 si S class este o diferenta enorma de comportament la trecerea peste o cocoasa de aia galbena pusa la zebra de ex....daca ai mers cu ele inseamna ca ai simtit. 7-ele cam zdruncina....S-ul nici nu te clatina de pe scaun. Asta e diferenta intre o limuzina luxoasa si o berlina luxoasa. ps. Si viitorul S class sigur va fi cel putin la fel de performant ca actualul seria 7. Acum S-ul a ramas putin in urma la acest capitol deoarece e aparut inca din 2006 parca.... I

  • C-G-C, joi, 03.11.2011 08:57
    Audi A8, nota 4.7

    Punctajul mai mare dat de AM este total acoperit. Clipul de mai jos explica clar de ce la momentul actual noul A8 este cea mai buna masina din clasa: http://www.youtube.com/watch?v=M_JV4dc6sow.

  • Dan, joi, 03.11.2011 15:51
    @C-G-C Si pe tine te-a lovit iluzia VAG ? A8 este o masina buna dar nu mai

    buna ca BMW 7. Si in general BMW este peste Audi la orice capitol. (mai putin la fumul scos dupa 150 de mii de km parcursi :)))))))

  • cristi, joi, 03.11.2011 18:36
    seria 7 peste a8...

    @C-G-C chiar asa? au ajuns indienii sa faca reviewuri la masini? si la ce masini...

  • oh da, joi, 03.11.2011 22:30
    Mercedes-Benz

    De abia astept viitorul S Class!

  • @C-G-C, vineri, 04.11.2011 18:38

    Nu stii ca nu ai voie sa critici marca BMW pe site-ul asta? Toti cocalarii cu ursuleti din anii '70 o sa-ti sara in cap si in plus nu intelegi ce inseamna o "masina". Vrei sa le strici respectul de sine si sentimentul ca "sunt cineva" la bloc?

  • Vlad, duminică, 06.11.2011 02:32
    Unele comentarii aiurea

    Nota pare mica, depunctarea pt pret nu si are rostul tinand cont ca e un Individual. Optiunile ti le selectezi in functie de preferinte, cu siguranta ai de unde alege. Din primavara va fi disponibil 7le cu facelift. Motoare actualizate, consum scazut, cutia cu 8 trepte pt toata gama, performante imbunatatite. Succesul acestei versiuni a fost foarte mare, peste A8, iar cu noile imbunatatiri va atinge un nivel si mai ridicat. Diferenta fata de S este urmatoarea: Mercedes ul este orientat mai spre confort, BMW ceva mai dinamic. A8 si Jaguar ul sau indreptat tot spre dinamism. Fiecare constructor ofera tot ce are mai bun in aceasta clasa, practic fiecare cumpara dupa marca in sine, nu dupa diferente min de timp sau consum.

  • Vlad, duminică, 06.11.2011 02:41
    Mai multe dieseluri si pt 7le cu facelift

    (* s au indreptat)... Daca Mercedes a scazut "stacheta" oferind un S 250CDI (4 cilindri), doar pt a mai spori vanzarile cu ajutorul unui nou model de baza, BMW va oferi o versiune de top pe motorina, 750d, un 3l triturbo ce va concura cu v8 urile concurentei. Asta da excelenta in motoare!