Interior
Interiorul este printre cele mai reuşite elemente ale noului Mokka. Opel Mokka este spaţios şi are un interior plăcut. Chiar are cinci locuri reale şi există un portbagaj suficient de spaţios încât să găzduiască bagajele celor cinci pasageri, capacitatea sa fiind de 356 litri.
Exemplarul Mokka testat este echipat cu scaune faţă certificate AGR, care prezintă încălzire pe trei niveluri, reglare electrică a înălţimii şi a suportului lombar. Reglarea spătarului şi glisarea faţă-spate a scaunelor din faţă ale lui Mokka sunt realizate manual. Scaunele din faţă sunt comfortabile, iar poziţia la volan este înaltă. Bancheta spate este fracţionabilă 40/60 şi oferă trei locuri, toate fiind suficiente chiar şi pentru pasageri mai înalţi.
În ceea ce priveşte materialele, observăm numeroase influenţe de la Astra şi Insignia, atât în privinţa calităţii, cât şi în cea a design-ului abordat. Opel Mokka are fix 19 spaţii de depozitare de diferite mărimi, suficient pentru cerinţele unei familii moderne. Singurul element deranjant este levierul frânei de mână, care are dimensiuni mai mari decât ar fi fost necesar, ceea ce poate deveni un inconvenient atunci când sunt amplasate sticle în suporturile de pahar alăturate.
Ce inseamnă subiectivitatea ... Am citit ieri un articol despre Opel Mokka de la un site celebru (cu cei 3 prezentatori britanici) realizat la același eveniment de presă. În acel articol se spunea că dintre cele două motoare testate dieselul de 1.7 este vechi, puturos și gălăgios și nu merită comandat și dacă ar fi posibil toată lumea ar trebui să meargă pe varianta 1.4 turbo. Adică exact invers de ceea ce se spune aici. Morala ar fi să nu vă lăsați influențați prea mult de aceste teste și să mergeți să probați mașina!