Consum
Ajungem la un capitol crucial pentru un break. Fiind un model destinat familiştilor convinşi care au treabă cu maşina în timpul serviciului sau profesioniştilor care îşi transportă familia în timpul liber, costurile sunt o mare problemă când vine vorba de o maşină. Cei de la Opel spun că totul este sub control şi că s-au gândit la mai mult decât la volumul de carburant consumat de motoare şi au optimizat atât planul de service, cât şi cheltuielile de deţinere şi reparaţie.
Fiind cel mai puternic motor al clasei, sunt slabe şansele ca acesta să fie şi cel mai economic. Ei bine, modelul consumă 5.1 litri la sută în regim mixt conform ciclului ACEA, ceea ce înseamnă cu 0.1 litri la sută în plus faţă de VW Golf Variant 2.0 TDI 140 CP şi exact la fel de mult ca Renault Megane Sport Tourer 1.9 dCi 130 CP. Nu-i chiar aşa de rău, cel mai puternic motor diesel al segmentului dovedind că se poate lua la trântă la capitolul consum cu motoarele mai slabe ale segmentului. Pentru asistenţa şoferului, Opel a montat un indicator de schimbare a treptelor de viteză, amplasat între ceasurile de bord, care se dovedeşte a fi destul de util. Opel ne-a promis că va lansa ulterior o versiune ecoFlex, care va fi echipată cu o unitate de 1.3 litri şi 95 CP și care are şanse mari să fie cel mai economic model din segment. Ţinta? Să nu consume mai mult de 4.4 litri la sută în regim mixt.
...............