Nissan Qashqai+2

Calitate / Pret

4.0
Este greu să încadrezi Qashqai+2 într-un singur segment, pentru că japonezii au căutat să ofere un crossover cu şapte locuri, asemeni unui monovolum. Faceliftul propus în primăvara acestui an a adus cu el nu numai un design nou şi o calitate sporită, ci şi o nouă politică de preţuri care poziţionează Qashqai pe o treaptă, unde cu greu se vor putea situa ceilalţi rivali. Crossover-ul pleacă în varianta +2 de la 18.990 de euro, preţ valabil pentru versiunea de bază cu motor de 1.6 litri benzină, de 115 cai putere şi nivel de echipare Visia. Pentru a putea alege însă măcar un diesel de 105 cai putere, clientul român va fi nevoit să scoată din buzunar cel puţin 20.700 de euro. Versiunea testată de noi, 2.0 şi 140 de cai, cu tracţiune integrală şi nivel de echipare Accenta, adică nivelul mediu, va urca însă eticheta de preţ până la o valoare destul de piperată, de 24.400 de euro. Dacă încercăm să căutăm un rival în persoana unui conaţional, mai precis Mitsubishi Outlander, care măsoară însă cu aproape 10 centimetri mai mult în lungime, Qashqai+2 nu stă atât de bine. Un Outlander cu motor pe benzină de 2.0 litri şi 147 de cai, cu tracţiune faţă, porneşte de la 19.767 de euro, în timp ce un Qashqai+2 în aceeaşi configuraţie va scoate din buzunar 22.400 de euro, deci cu mult mai mult. Dacă ne raportăm la un monovolum cum este Renault Grand Scenic, luat în calcul de cei care vor şapte locuri şi nu neapărat o gardă mare la sol, Qashqai+2 va ieşi de asemenea în dezavantaj. Modelul francezilor costă 21.500 de euro cu TVA, preţ valabil pentru versiunea unică de 130 de cai putere, diesel, în timp ce un Qashqai+2 de 150 de cai putere, diesel, porneşte de la 24.750 de euro. Dacă ne raportăm şi la un model din curtea Chevrolet, mai precis la Captiva, lucrurile stau puţin diferit. Americanul europenizat vine cu un motor entry-level pe motorină, de 127 de cai putere, care costă începând cu 21.690 de euro cu TVA. Pentru cei care vor însă un diesel ceva mai puternic, adică varianta de 150 de cai a motorului de 2.0 litri, preţul urcă până la 28.840 de euro. Un Qashqai+2 animat de un diesel cu putere identică costă însă 24.750 de euro cu tracţiune faţă şi 26.650 de euro cu 4x4.
  • Gestap, miercuri, 02.06.2010 18:56

    Felicitari Automarket! un editorial de exceptie! asteptam cu interes si altele!

  • CiprianMihai, miercuri, 02.06.2010 19:16

    U KILL MY DOG >:P bastard

  • .........., miercuri, 02.06.2010 20:25
    .............

    mult mai frumos un duster....asta e praf

  • rpo07, joi, 03.06.2010 10:08
    panaramica

    Nu inteleg ce treaba are capitolul "Vizibilitate" cu acoperisul panoramic. La acest capitol, un test specializat ti-ar scoate in evidenta unghiurile de vizibilitate catre toate suprafetele vitrate ale soferului cat si "unghiul mort". Acoperisul panoramic nu are nici o treaba aici. Bine, daca vrea sa ajungi la Bethlehem, poate, dar altfel...

  • flavius, joi, 03.06.2010 15:54
    Corect

    Felicitari Automarket pentru testul mult mai relevant decit cele anterioare.Cit despre Qashqai+2,desi este nascut mort,se vor gasi destui snobi sa il cumpere.

  • gtrazvan, vineri, 04.06.2010 00:33
    @flavius

    De cand Nissan Qashqai este masina de snobi??? Sti ce e aia snob??? Apropo, ai Clio :))

  • flavius, vineri, 04.06.2010 01:54
    @gtrazvan

    Q e masina ok.Ma refeream la +2.Nu are rost.Cit desppre Clio 3 2008 e marfa.Ala cu narile infundate si cu cotet pe carca 2009 e nashpa.Snob=Fixist,Fudul,Parvenit.

  • al, vineri, 04.06.2010 12:03

    Baieti faceti ceva mai multe poze cu interiorul ca acolo sta omul si ar trebui sa se simta bine si sa-i placa. Mai lasati excesiva preocupare pentru exterior de parca masina e pentru altii, cei care privesc invidiosi de pe margine la ce scula ti-ai luat tu. Nu suntem toti din astia care fac ture in jurul blocului ca si copii cu bicicleta sa-i vada vecinii ce si-au luat ei.