Interior
Interiorul lui Qashqai a crescut considerabil la capitolul calitate, materialele folosite de japonezi pentru a îmbrăca habitaclul fiind prietenoase la atingere şi destul de bine îmbinate. Plasticul folosit la nivelul planşei de bord este moale, în antiteză cu cel regăsit pe consola centrală, ceva mai rece şi dur. Nu lipsesc şi inserţii din plastic gri, care mai animă monotonia interiorului. Spunem monotonie, pentru că japonezii nu au oglindit „veselia” designului exterior şi în interior, unde singura „pată de culoare” este dată de acoperişul panoramic, responsabil pentru crearea unei sentiment unic de confort. Vorbim de confort şi atunci când ne referim la scaune, destul de grijulii cu spatele şi şezutul pasagerilor pe distanţe lungi, dar şi atunci când luăm în calcul insonorizarea habitaclului, mult mai bună în cazul faceliftului. Mai mare ca fratele său cu doar cinci locuri, Qashqai+2 promite un spaţiu generos pentru pasagerii săi. Cu condiţia să ne referim la doar două rânduri de scaune şi nu trei, aşa cum pretinde Nissan. Cartea tehnică anunţă şapte locuri, însă ele nu există practic decât pentru copiii mutanţi, care au crescut fără picioare. Dacă vă rezumaţi la cinci pasageri, spaţiul interior va fi extra suficient chiar şi pe bancheta din spate, ca să nu mai vorbim de portbagajul încăpător, de 450 de litri. Când totuşi şoferul se încăpăţânează să îşi tortureze copiii, pentru că nu vor să doarmă la prânz, poate folosi şi al treilea rând de pseudo scaune, reducând capacitatea portbagajului la numai 130 de litri.
Felicitari Automarket! un editorial de exceptie! asteptam cu interes si altele!