Nissan Qashqai

2.0 dCi 150CP Tekna 4WD auto

Calitate / Pret

4.0

Cel mai ieftin Nissan Qashqai cu motorul 2.0 dCi de 150 CP costă 24.190 de euro cu TVA inclus. Exemplarul testat de nou era în versiunea de echipare Tekna, vârful gamei, care porneşte de la 30.290 de euro cu TVA inclus. Preţul este destul de mare, dat fiind faptul că este la 13.000 de euro "distanţă" de versiunea entry-level a lui Qashqai.

Pentru aceeaşi sumă de bani puteţi la fel de bine să cumpăraţi un Volkswagen Tiguan, un Kia Sportage şi să mai "rămâneţi" cu 5.000 de euro, un Toyota RAV4, un Hyundai ix35, un Ford Kuga, un Mitsubishi ASX, un Renault Koleos sau o Skoda Yeti. Un lucru este cert, diferenţa de preţ dintre multe modele enumerate mai sus este de câteva sute de euro, putând să atingă chiar 5.000 de euro.

La nivel global, peste 1.000.000 de oameni au ales un Qashqai din 2007 până în prezent. Ce-i drept, nu spune nimeni că au cumpărat versiunea de top sau entry-level-ul. Concluziile le trageţi singuri. Strict ca vehicul de lifestyle, Qashqai este relativ scump, cel puţin în versiunea Tekna. Nivelul de echipare mediu, Acenta, pare să fie mai potrivit pentru Qashqai, transformând acest crossover într-un jucător competitiv în ceea ce priveşte preţul.

  • Falnic, miercuri, 31.08.2011 15:59

    Nu vreau sa ma numiti carcotas dar mie imi place mai mult Fiat Sedici :)

  • nubster, miercuri, 31.08.2011 16:42
    Nu vreau sa fiu rau...

    Dar de banii astia sincer mai bine merg la VW si cumpar un Tiguan,care arata mult mai bine la interior,ca stii cum e, cand o conduci, stai in ea, nu afara!

  • rzn.ozn, miercuri, 31.08.2011 22:42
    @automarket

    Am facut o comparatie cu ASX-ul testat acum ceva timp la sectiunea aceea de jos de sub pret.(nu stiu cum o numiti voi) Ce mi se pare mie aiurea e: coolness effect: interesanta, NU!, dc? pt ca sunt ceva masini dinastea pe strada si putini sunt aia care vad ca e model nou facelift, asa ca pt restu lumii totul pare la fel de "vechi". Facuta pentru: oras?! 2.0 diesel fara Start-stop e de oras?!, si ASX cu 1.8 diesel cu start-stop e de autostrada acolo unde te "folosesti la maxim" de sistemul asta. Parerea mea e sa lasati doar izolarea fonica in acea sectiune si atat, restul e irelevant.

  • bibi, joi, 01.09.2011 08:40

    Cu Tiguan, mergi doar la cumparaturi si atat

  • Media, joi, 01.09.2011 09:40
    i love qashqai

    @Falnic Ai condus Qashqai?? Fiat Sedici e o caricatura de masina comparativ cu Qashqai. Qashqai sta pe platforma lui, spre deosebire de Sedici care-i proiectat pe vechia platforma de Suzuki SWIFT , care apropo e masina de clasa mica... deci spatiu interior limitat si abilitati offroad mai slabe decat Qashqai. Si asta e doar inceputul... Si sistem "start&stop" ?!? nu mi-as cumpara "start&stop" la diesel indiferent cine-l face...

  • Florin, joi, 01.09.2011 09:42

    Masina buna Qashqai.

  • corect !, joi, 01.09.2011 10:34

    Qashqai e cea mai fiabila japoneza in Europa conform ADAC. http://www.automarket.ro/stiri/nissan-qashqai-a-obtinut-cea-de-a-treia-pozitie-in-topul-fiabilitatii-de-la-35842.html

  • Lc, joi, 01.09.2011 12:37
    Nissan

    Facelift-ul e reusit. E o masina frumoasa. E tot ceea ce omeneste se putea face in acceptiunea notiunii de " facelift ". Am condus masina asta prin oras si pot spune ca e foarte confortabila si usor de parcat

  • iulianiulianb, marţi, 15.11.2011 22:08

    sandero qashqai...

  • alonso, marţi, 16.07.2013 20:22

    o masina foarte sexy dar mai mult de oras decat offroad.