Tinuta de drum
Pathfinder are o suspensie independentă cu braţe triunghiulare duble şi bară stabilizatoare pe faţă, în timp ce puntea spate beneficiază de o suspensie multilink. Am testat acest model pe un traseu off-road serios, proba constând în urcarea unui deal aflat în teren accidentat şi apoi în coborârea printr-o ravenă. Modelul s-a descurcat foarte bine, chiar dacă traseul a fost parcurs cu aceeaşi uşurinţă şi de rivalii săi. Pe scurt, capacităţile offroad ale lui Pathfinder sunt în continuare la un nivel ridicat, modelul fiind în continuare unul dintre liderii acestui capitol, cu toate că nu are cele mai ridicate performanţe pe hârtie.
Să vorbim şi de comportamentul pe şosea al lui Pathfinder. În timp ce gropile şi imperfecţiunile drumului sunt înghiţite fără răsuflare de modelul japonez, problema apare la viraje. Modelul prezintă un nivel sporit de ruliu al caroseriei în momentul abordării unor viraje cu prea mult curaj, dar acest comportament iese la iveală doar în situaţii extreme. Senzaţia generală pe care ţi-o dă Pathfinder este că poate trece peste absolut orice obstacol pe care îl întâlneşte fără ca şoferul sau pasagerii să simtă ceva, dar schimbările bruşte de direcţie sunt evident perceptibile. De altfel, acest comportament le este caracteristic tuturor off-roaderelor odată ce intră pe şosea, deci nu este niciun motiv de îngrijorare aici.
fara suparare, dar ati gresit rau de tot concurentii