Interior
Nissan Pathfinder vine în versiunea facelift cu aceleaşi şapte locuri ale variantei anterioare, dar japonezii oferă şi o versiune entry-level cu doar cinci locuri. Cele şapte locuri sunt obţinute prin ridicarea celui de-al treilea rând de scaune din podea – aceeaşi metodă ca la Qashqai +2, Toyota Land Cruiser şi multe alte modele care oferă această facilitate. Din păcate, sistemul acesta oferă două locuri corecte doar pentru adulţii care nu au depăşit înălţimea de 1.50 m sau pentru copii. În ceea ce priveşte spaţiul, bancheta din spate oferă un nivel potrivit de spaţiu la cap şi la genunchi pentru trei pasageri, în timp ce portbagajul are un volum de 515 litri – cea mai bună valoare din segment. Scaunele din faţă seamănă cu cele prezente pe un turism distanţează şoferul de pasagerul din dreapta pentru o senzaţie mai mare de spaţiu.
În ceea ce priveşte calitatea materialelor, Pathfinder se situează la un nivel apropiat de Mitsubishi Pajero. În timpul participării la Ediţia 2010 a Campion 4x4, am avut ocazia să comparăm faţă în faţă interioarele celor două modele. Putem spune că sunt foarte apropiate şi că ambele prezintă mici imperfecţiuni care le împiedică să-şi surclaseze rivalii. În comparaţie cu un model mai scump, precum Toyota Land Cruiser sau Land Rover Discovery, Pathfinder prezintă anumite materiale care nu se apropie la nivelul dictat de preţul de achiziţie. Cu toate acestea, avem numeroase componente în comun cu modelele Infiniti – vezi sistemul de Navigaţie şi butoanele comezilor de pe volan, lucru care temperează criticile la nivelul calităţii oferite la interior.
fara suparare, dar ati gresit rau de tot concurentii