Tinuta de drum
Murano nu putea trăda familia Nissan. ADN-ul constructorului japonez, specializat în ieşirile off-road, s-a transmis şi sub caroseria modelului testat de noi, chiar dacă moştenirea nu a fost una completă. Destinat mai mult şoselei decât terenului accidentat, Murano nu refuză însă o porţie de noroi sănătoasă, câtă vreme nu se încearcă abordarea unui şleau ceva mai adânc. Cauciucurile potrivite, sistemul 4x4 inteligent şi garda la sol potrivită pot constitui ingredientele unei escapade off-road de weekend, pe drumuri forestiere, prin noroaie sau pe un strat timid de zăpadă. Sistemul de tracţiune integrală dezvoltat de Nissan distribuie corespunzător cuplul la roată, de fiecare dată când este resimţită o pierdere de aderenţă. În plus, funcţia Lock permite blocarea diferenţialului şi forţarea unor limite, care trebuie însă să rămână decente. Pe şosea, Murano nu dă semne de nesiguranţă, suspensia fiind pregătită să facă faţă chiar şi unei porţiuni de drum mai virajate. Cu toate acestea, ruliul pronunţat al caroseriei ar putea fi tras la răspundere pentru o senzaţie de nesiguranţă în curbe accentuate.
parca ar fi un bondar...