Motor / Transmisie
Murano ne-a întâmpinat cu o motorizare diesel familiară întregii game, un propulsor de 2.5 litri, cu patru cilindri în linie, injecţie directă şi common-rail. Propulsorul promite resurse generoase, cel puţin la capitolul cuplu motor, atât de necesar pentru un model din acest segment. Bagajul de putere însumează 187 de cai, resimţiţi din plin la 4000 de rotaţii, şi un cuplu motor mai mult decât generos, de 450 Nm, disponibil la doar 2000 de rotaţii. Unitatea pe motorină se dovedeşte a fi suficientă pentru a pune în mişcare un model care cântăreşte aproape două tone, mai exact 1895 de kilograme. Cu toate acestea, pretenţiile de dinamism trebuie lăsate la intrare, pentru că cei 187 de cai se pot dovedi uneori depăşiţi de situaţie. Pentru o rulare confortabilă, fără excese, specifică unui client aflat la vârsta a doua, dieselul este soluţia perfectă. Pentru a exploata cum se cuvine resursele de sub capotă, Nissan a alăturat motorului o cutie automată cu şase rapoarte, care nu impresionează însă foarte tare prin răspuns. Intuiţia nu este punctul forte, transmisia încercând să compenseze prin linearitatea pe care o manifestă. Privită din exterior, versiunea diesel de 2.5 litri se poate dovedi o variantă interesantă pentru clienţii din segmentul SUV-urilor, însă V6-le diesel al Alianţei ar putea să se dovedească o alegere mult mai inspirată în viitor.
parca ar fi un bondar...