Interior
Dacă vreţi să simţiţi diferenţa între un Juke din gama clasică şi primul membru al clubului sportiv Nismo, intraţi într-un Juke Nismo şi... atât. Este imposibil să nu simţiţi calitate şi sportivitate. Scaunele acoperite cu Alcantara pe alocuri perforată sunt profilate anatomic vin cu o susţinere laterală la care alte modele cu pedigree sportiv doar visează. Asta ca o dedicaţie pentru cei care se plângeau de suportul lateral modest al scaunelor de pe Juke. Volanul este şi el acoperit cu Alcantara în zonele laterale, iar poziţia centrală este indicată de o linie roşie verticală, la fel cum găsim pe maşinile de top. Cadranele ceasurilor de bord s-au schimbat şi devin roşii în versiune Nismo, iar pedalierul din aluminiu îţi subliniază şi el că nu te afli într-o versiune clasică Juke.
Mai ai cusături roşii peste tot pe unde apare piele, iar siglele Nismo îi lămuresc pe cei care se întreabă dacă au nimerit într-o maşină sport de patru metri lungime.
În Juke Nismo te lămureşti rapid că detaliile pot face diferenţa. Asta pentru că, dacă ai dezbrăca maşina de toate elementele enumerate până acum, te-ai afla într-un Juke normal, cu care te-ai familiarizat deja. Adică ai spaţiu limitat în spate dacă ai trecut pe la volei şi handbal în tinereţe, portbagaj modest, dar soluţii inteligente la capitolul interfaţă.
Aratarea asta pe 4 roti zgarie la ochi