Nissan Juke Nismo

1.6 Turbo 200CP 4x4 Aut

Consum

3.5

Versiunea Nismo a lui Nissan Juke anunţă un consum mediu de 7.4 litri la sută. Mult sau puţin, este cu 0.2 litri la sută mai mic decât cel al versiunii de 190 CP a lui Juke în compania transmisiei CVT. Pentru mediul urban sunt anunţaţi 9.8 litri la sută, pe când mediului extraurban îi sunt asociaţi 6.0 litri la sută.

Faţă în faţă cu Mini Countryman Cooper S ALL4 de 184 CP, singurul rival apropiat de ceea ce oferă Juke (Countryman JCW nu intră aici în discuţie pentru că pentru el este pregătit la anul noul Nismo RC), modelul japonez se clasează pe un loc inferior la acest capitol pe hârtie, pentru că britanicul anunţă o medie de 6.7 litri/100 km, cu menţiunea că modelul Mini nu este oferit în compania unei transmisii automate şi a motorului de 184 CP. Dar aceste cifre sunt pure detalii pentru cei care îşi cumpără o astfel de maşină.

În cadrul testului nostru, am obţinut un consum urban de 12.3 litri la sută, realizat într-un regim economic. Pe autostradă, la 120 km/h, Juke Nismo afișează 2.350 rpm şi un consum de 8.8 litri la sută. În regim extraurban, consumul se situează în jurul a şapte litri la sută.

  • Juke=etalonul segmentului, marţi, 23.04.2013 11:20

    Nissan Juke e prima masina cu Torque Vectoring System si sistem de telemetrie intergrat. Concurenta directa ar trebui sa ia lectii.

  • Lucian, marţi, 23.04.2013 11:54

    O masina interesanta, de nisa, pentru tinerii (cu bani) sau celibatari (in special aia din categoria middle-age crisis). O masina utila pentru diversitatea pietei auto si inovatie. O masina inutila pentru 90% din populatie.

  • 27oct, marţi, 23.04.2013 12:26

    Discutam de peste 125 de ani de inovatie automobilistica in care s-a aratat cam tot ce putea arata. Totusi gusturile se schimba, societatea devine din ce in ce mai pretentioasa si sofisticata. Sansa constructorilor puternici e sa descopere / sa impunga piata cu noi nise, tocmai pentru a avea acel avantaj ("The edge") in fata concurentei. In zilele noastre, daca stai in defensiva, pierzi. Asadar, Juke nu s-a dorit "masina poporului" , ci mai degraba o masina de lifestyle, un moft pentru cei neconformisti, un puseu de originalitate intr-o lume gri , o masina care sa intareasca si mai mult imaginea Nissan de constructor inovator.

  • 23 aprilie 2013, marţi, 23.04.2013 12:59

    interesanta mai e masinutza asta.

  • men@Juke=etalonul segmentului, marţi, 23.04.2013 13:17

    :)) esti sigur de ce spui? :))

  • slVW_83, marţi, 23.04.2013 14:29

    Broscaria!!! Da de ce sa-si ia cineva vreodata hidosenia asta? Poti conta lejer pe un GTI, RS, Type-R sau GT-86! S-ar potrivi probabil degeneratiilor I-phone sau Facebook, unui om cerebral niciodata!

  • Adrian, marţi, 23.04.2013 17:13

    Daca ma intreaba cineva ce inseamna uratenia, as raspunde prompt si anume Nissan Juke. Nu contest fiabilitatea, calitatea si performantele. Dar la exterior e oribil.

  • DAC, marţi, 23.04.2013 17:37

    @Juke=etalonul segmentului.Care segment cuprinde 2,3 masini.Etalon in parcarea goala.

  • mihai, miercuri, 24.04.2013 01:35

    urataniei asteia i-ati dat 5 stele la design ? ..... chiar nu vedeti cat de hidoasa e masina asta ???

  • Alex, joi, 25.04.2013 16:21

    Doamne... e urata cu spume

  • boldfrank, marţi, 30.04.2013 12:47

    De unde ati scos-o ca nu exista Mini Countryman Cooper S cu transmisie automata?

  • Nismo, luni, 06.05.2013 21:58

    Super tare jucaria !