Motor / Transmisie
Motorul 1.6 DIG-T al lui Juke a ajuns să dezvolte 200 CP şi 250 Nm. În raport cu motorizarea standard, vorbim despre 10 CP şi 10 Nm în plus. Nu-i o diferenţă majoră, dar amănuntele se adună. Totuși, chiar şi cu cei 10 CP în plus, tot nu este cel mai rapid sau puternic model din segment, fiind surclasat în continuare de versiunea JCW a lui Mini Countryman.
În raport cu varianta de 190 CP, avem reprize mai bune, un demaraj îmbunătăţit şi un sunet mai agresiv, cel din urmă fiind generat de noua evacuare. Acesta este cireaşa de pe tortul numit "Juke Nismo" şi este unul dintre lucrurile care nu te lasă să stai cuminte când eşti la volan. Transmisia CVT simulează şapte trepte acum, în loc de cele şase ale vechii unităţi, ceea ce ajută la economia de carburant şi la reprize. Versiunea cu tracţiune integrală a lui Juke Nismo, cum este şi cea testată de noi, este oferită în continuare doar în compania unei transmisii CVT.
Nissan Juke e prima masina cu Torque Vectoring System si sistem de telemetrie intergrat. Concurenta directa ar trebui sa ia lectii.