Design
Cu sase luni inainte de lansarea lui Insight, Honda isi promova noul hibrid in Statele Unite sustinand voalat ca Prius arata ca o bucata de cascaval. In aceste conditii, nu mica ne-a fost mirarea sa vedem, in momentul lansarii noului Insight, ca acesta a preluat aproape identic liniile generale prezente pe Prius. Totusi, exista o explicatie pentru acestea: aerodinamica. Conform expertilor, aceasta forma favorizeaza o rezistenta minima la rulare si, deci, un consum proportional. Cu toate acestea, Honda a reusit sa asezoneze forma generala neconventionala cu linii specifice gamei Accord, cum sunt blocurile optice frontale cu aspect dinamic. Per total, Insight este ceva mai reusit decat Prius, desi diferentele rezida dintr-o aplecare mai apasata a celor de la Honda inspre detalii. Oricum ar fi, Insight atrage privirile celor de pe strada. Nu am indraznit insa sa ii intrebam pe toti daca "magnetul" e unul pozitiv sau unul negativ.
Intradevar , este greu sa iei o decizie pragmatica la cumpararea unei astfel de masini , care in opinia mea este un catir (adica nu sunt nici cal , dar nici magar acest soi de autoturisme ) Latura ecologica este virtuala , deoarece consumul de benzina este mic , dar nu extraordinar de mic ( nu se pomeneste dupa cati km de rulare se acopera diferenta dintre un diesel mic si acest sistem , in termeni concreti ) ....In plus , o astfel de masina costa suficient de mult ptr a nu deveni niste urmase ale VW Broscuta . Performantele dinamice nu sunt nici ele cine stie ce . Personal , ptr circulatia urbana sunt adeptul unor masini 100% electrice sau 100% hidrogen ( adica , ori poluam de ne sar capacele ori nu mai poluam deloc ). Combinatia asta de tehnologie sofisticata nu realizeaza acest deziderat . La banii dati pe o astfel de masina , poti cumpara linistit doua masini din clasa mica cu diesele avand un consum de cca 4% , chiar daca nu apar nici un fel de frunze pe bord . In Europa , nu cred ca vor prinde astfel de masini ( cifrele de vanzari ale lui Prius , aici , spun totul ) ci probabil pe continentul nord american , unde cei de acolo o vor folosi in paralel cu SUV -urile de 5-6 litri cilindree. Personal , nu ii vad rostul acestei tehnologii care nu face decat sa complice inutil vehiculul. Astept dezvoltarea tehnologiilor cu hidrogen , care intradevar , cred ca vor avea viitor .