Vizibilitate
Designul posterior implica sacrificii la nivel de vizibilitate. Eleronul cu rol aerodinamic (element foarte important in cazul unui hibrid care trebuie sa consume cat mai putin) este asezat practic in mijlocul lunetei, impiedicand o vizualizare clara a ceea ce se intampla in spate. Dupa doua zile incepi insa sa te obisnuiesti cu ideea si cauti alte metode de a aborda problema. Cum ar fi inceredera oarba si neconditionata in senzorii de parcare. Acest minus este contract intr-o anumita masura de faptul ca partea frontala este construita astfel incat vizibilitatea sa se ridice la cote inalte si mai mult decat atat.
Intradevar , este greu sa iei o decizie pragmatica la cumpararea unei astfel de masini , care in opinia mea este un catir (adica nu sunt nici cal , dar nici magar acest soi de autoturisme ) Latura ecologica este virtuala , deoarece consumul de benzina este mic , dar nu extraordinar de mic ( nu se pomeneste dupa cati km de rulare se acopera diferenta dintre un diesel mic si acest sistem , in termeni concreti ) ....In plus , o astfel de masina costa suficient de mult ptr a nu deveni niste urmase ale VW Broscuta . Performantele dinamice nu sunt nici ele cine stie ce . Personal , ptr circulatia urbana sunt adeptul unor masini 100% electrice sau 100% hidrogen ( adica , ori poluam de ne sar capacele ori nu mai poluam deloc ). Combinatia asta de tehnologie sofisticata nu realizeaza acest deziderat . La banii dati pe o astfel de masina , poti cumpara linistit doua masini din clasa mica cu diesele avand un consum de cca 4% , chiar daca nu apar nici un fel de frunze pe bord . In Europa , nu cred ca vor prinde astfel de masini ( cifrele de vanzari ale lui Prius , aici , spun totul ) ci probabil pe continentul nord american , unde cei de acolo o vor folosi in paralel cu SUV -urile de 5-6 litri cilindree. Personal , nu ii vad rostul acestei tehnologii care nu face decat sa complice inutil vehiculul. Astept dezvoltarea tehnologiilor cu hidrogen , care intradevar , cred ca vor avea viitor .