Calitate / Pret
Ford B-Max are un preţ de pornire de 13.400 de euro cu TVA. Potrivit oficialilor Ford, preţul este unul special pentru România şi ar trebui să fim recunoscători. Ba mai mult, dacă ne purtăm frumos şi ne prezentăm cu trei rable la dealerii Ford o să fim răsplătiţi cu un preţ special, de numai 10.000 de euro.
Dacă ne uităm la versiunea testată de noi, lucrurile stau puţin diferit. Preţul de pornire pentru dieselul 1.6 TDCI de 95 de cai putere, disponibil doar cu nivelul de echipare de top Titanium, este de 17.650 de euro.
În segment, Opel Meriva are un preţ de pornire mai mare, de 14.230 de euro, în vreme ce o versiune comparabilă, 1.3 CDTI de 95 CP şi nivel de echipare Cosmo, ajunge să coste 18.550 de euro.
Citroen C3 Picasso are un preţ de pornire mai mic decât B-Max (12.850 de euro cu TVA), în vreme ce versiunea comparabilă, 1.6 e-HDi de 92 CP şi echipare Seduction, ajunge la 17.825 de euro.
Hyundai ix20 are un preţ de pornire cu mult peste cel al lui B-Max, în vreme ce versiunea sa diesel apropiată de modelul de la Craiova este mai sucmpă cu aproape 1000 de euro.
Fratele său de concern, Kia Venga, are însă un preţ mai mic decât B-Max (13.277 de euro cu TVA), în vreme ce versiunea comparabilă (1.4 CRDI 90 CP Fever) este mai scumpă cu aproape 1500 de euro.
1.6 - 95 CP /0-100 13.9s suna cam depasit. Mi se pare ciudat sa numiti asta "resurse generoase". In caz ca ati uitat sa mentionati Hyundai i20 1.6 CRDI - 115CP / 0-100 11.5 - consuma cred cam la fel daca nu mai putin