Interior
De fiecare dată când vă vorbesc despre interior vă invit dincolo de portieră. De această dată aş vrea să zăbovim totuşi puţin la intrare, în pragul uşii. Aici B-Max plusează mult şi scoate asul din mâneca.
Lipsa montantului de mijloc reprezintă o inovaţie pe care trebuie să o aplaudăm. Accesul în interior se face mult mai uşor, iar habitaclul are un aer extrem de aerisit.
Să luăm loc în spate, acolo unde modelele din acest segment îşi concentrează atenţia. Suficient loc pentru un adult de peste 1.85 metri chiar şi la nivelul picioarelor sau al genunchilor. La fel se întâmplă şi la nivelul capului. Credeţi-ne pe cuvânt, am testat asta. Dacă facem un exerciţiu de imaginaţie, ajungem la concluzia că pe bancheta din spate pot călători uşor trei adulţi.
Dacă ne mutăm pe locurile anterioare, observăm că materialele sunt decente, însă nu excelează, cel puţin în părţile inferioare ale planşei de bord şi pe portiere. Încântă vizual şi tactil plasticul lucios inserat la nivelul planşei de bord şi al portierelor. În plus, butoanele în relief, poziţionate în partea centrală a bordului, ajută foarte mult ergonomia, care la rândul ei se prezintă bine.
Senzaţia de calitate creşte dacă ne uităm la finisaje, bine închegate, şi la pielea de pe volan. Pentru fanii gadget-urilor, planşa de bord poate părea puţin anostă fără un sistem de navigaţie. Te obişnuieşti însă repede cu senzaţia.
Scaunele sunt confortabile şi, surprinzător pentru acest segment, oferă o susţinere laterală bună. Completăm şi cu o poziţie bună la volan, cu un câmp vizual bun şi avem deja în faţă o maşină care va fi pe placul şoferilor.
1.6 - 95 CP /0-100 13.9s suna cam depasit. Mi se pare ciudat sa numiti asta "resurse generoase". In caz ca ati uitat sa mentionati Hyundai i20 1.6 CRDI - 115CP / 0-100 11.5 - consuma cred cam la fel daca nu mai putin