Audi RS6 Avant

4.0TFSI 560CP A8

Consum

4.5

Aş putea sări peste acest aspect, mai ales în cazul unei maşini care îşi propune senzaţii tari. Cu toate acestea, trebuie să precizez că cei 75 de litri din rezervor au ajuns pentru o deplasare de aproape 450 de kilometri. Regimul de rulare: demenţă amestecată cu acalmie. Deci valori promiţătoare.

Dacă ne uităm în cartea tehnică, Audi ne promite o medie de 9.8 litri/100 de km, uşor mai bine decât media rivalului direct, Mercedes E63 AMG. Aici, Audi are avantajul tehnologiei Cylinder-on-Demand, care taie funcţionarea şi, implicit, raţia a jumătate din cei opt cilindri.

Dacă mă refer strict la consumul extraurban, cei 7.5 litri anunţaţi oficiali nu mai par o utopie atunci când te apropii la 9.5 litri/100 de km rulând decent pe autostradă.

  • HECTOR, vineri, 07.02.2014 12:13

    cel mai frumos break din clasa dar ...totusi pretul e prea de tot.la banii astia ...cu siguranta ai optiuni mai bune...vorba lor...ca familist,personal pot sa-mi iau un 4x4 veritabil si mai potent ,plus pt. eventuale nebunii un GTR(fie si second) deci....o caruta buna de bani ,pe ce?

  • Ovidiu, vineri, 07.02.2014 12:15

    Mai poti sa zici ceva? Poate doar faptul ca nu sunt bani s-o iei..............

  • slVW_83, vineri, 07.02.2014 12:27

    In tabelul tehnic la tractiune sa treceti musai integrala, doar e quattro! In rest, o masina fantastica!

  • Burzum, vineri, 07.02.2014 12:32

    Trebuie sa modificati, in cadrul datelor tehnice, tractiunea spate cu cea integrala.

  • G, vineri, 07.02.2014 12:57

    Nu va mai satura D-zeu cu atata reclama nu pot vedea 2 poze din cazua reclamelor. O sa ma dezabonez de la mizeria asta....

  • RAS, vineri, 07.02.2014 13:51

    componente exclusiviste pe o caroserie banala. e ca un lup cu blana de oaie sau ca branza buna in burduf de caine... :))) vor peste o suta de mii pe ceva care arata de trei zeci de mii. ori faci un vehicul de o suta de mii, ori o lasi balta si ramai la nivelul tau real. p.s. si rusii la soci au vopsit pamantul verde pentru ca nu creste iarba da nu e iarba...

  • Gicu, vineri, 07.02.2014 13:58

    Imi place foarte mult masina asta din punct de vedere estetic, dar din punct de vedere dinamic nu este un mare pas fata de vechiul model. 0-200 se realizeaza in 13.1, iar vechiul model facea in 13.5. Comparativ cu principalii rivali, m5 face 0-200 in 11.7 ( cu tractiune spate), iar e63 4matic face in 11.9( cu tractiune integrala). Atat mercedes cat si bmw au scazut sub 12 secunde, in timp ce audi a ramas tot prin zona la 13 secunde.

  • augustus, vineri, 07.02.2014 17:05

    Inca o inutilitate marca Audi... :( la mau multe!

  • augustus, vineri, 07.02.2014 17:07

    RAS, foarte realist comentariul tau! Asa este!

  • Vlad08, vineri, 07.02.2014 21:45

    Eu nu pot intelege totusi,care sunt clientii unui Audi RS6 break,pentru ca imi vine greu sa cred ca un ditamai seful de companie care isi permite o masina de 130.000 de euro isi urca in masina catelul,purcelul si familia ca sa aiba nevoie de spatiu dintr-un break dar in acelasi timp sa ii si avioneze cu sprinturi 0-100 km/h in 3,9 s. Acest om,probabil ca are un A8(daca tot e fan Audi) cu care merge la birou,un Lamborghini(ca tot Audi e pe dedesupt) pentru pilotul din el si un avion sau o cursa charter pentru vacanta cu familia. Deci,inca o data,de ce sa faci o masina de performanta la banii aia,BREAK???

  • augustus, sâmbătă, 08.02.2014 00:52

    Care e politica cu ascunderea comnentariilor? nu am jignit pe nimeni, mi-am spus doar parerea - evident subiectiva - despre modelele prezentate, nu am folosit un limbaj injurios, nu am facut reclama, chiar nu am raspuns la provocarile unora care nu inteleg ca a avea o parere diferita nu inseamna ca esti dusmanul lui... ma rog, chiar nu inteleg! daca oricine are puterea sa voteze (indiferent de educatie si cultura) de ce sa ascunzi un comentariu? e trecut pe undeva prin termenii de utilizare? oricum-unsubscribe! succes!

  • C-G-C, sâmbătă, 08.02.2014 09:37

    De ce un break de performanta? Intradins, ca sa se mire prostii!

  • Brembo, luni, 10.02.2014 09:44

    Probabil vor vinde vreo 100 :))

  • Scorpionul.negru, marţi, 11.02.2014 10:57

    @Vlad08 Pt. ca acel sef la care te referi, nu este patronul sau actionarul majoritar ca sa isi permita 3 masini de lux in garaj (un Lamborghini, un A8 si nu mai stiu ce pe langa ele ) ... Pur si simplu isi permite ceva bun si doreste 3 in 1. A6 poate sa ofere acelasi confort si calitate ca si A8, e break iar asta inseamna UTIL, iar motorul RS il transforma si in masina sport la nevoie ! Toate la un pret de 130 de mii NU 250 de mii cat ar costa trei maisni din clase diferite ! Ai inteles rostul ei acum ?

  • G, marţi, 11.02.2014 15:33

    In Romania nu ai ce face cu ea dar in Germania unde nu ai limita de viteza pe anumite portiuni mergi lejer cu 250km/h. Ce nu inteleg unde este al 5 lea loc in poza vad o chestie de pus telefonu etc stil limuzina ? sau trebuie sa platesti tipic audi, mercede.... ??

  • Rs6, marţi, 11.02.2014 15:43

    Ca performanta e mai slabut decat E63 amg, a fost facut un test comparativ foarte bun de cei de la GRIP-Das Motormagazin.Cu siguranta are de partea sa quattro,un sunet puternic,daca il auzi intr-un garaj subteran e un monstru,am avut ocazia sa aud un S6 cu pachet Abt intr-un astfel de garaj din afara, mi sa ridicat parul pe maini.Designul e foarte reusit din punctul meu de vedere.Pentru cei care au bani si le plac cele 4 cercuri Audi cu siguranta merita.

  • rotila, miercuri, 12.02.2014 11:30

    @ Automarket Aveti printre voi un monstru cu fata umana care incurajeaza dementa la volan!!!

  • johnny, sâmbătă, 15.02.2014 13:48

    de banetul esta iti iei mercedes-benz si iti mai si raman bani. mertzu' e mertz frate, nu se compara.

  • pol, duminică, 13.04.2014 19:19

    da numai sefi de companie visati manageri si patroni..tipic meltenesc care viseaza ei sa devina directori si manageri..mai exista multi altii in vestul europei care isi pot permite o asa masina cum ar fi un medic si nu numai