Motor / Transmisie
Demenţa începe să se manifeste imediat ce apeşi butonul de start al monstrului. Un V8 de 4.0 litri tuşeşete metalic prin evacuare, trezit parcă din hibernare. Este un sunet pe care te vei bucura să-l auzi zi de zi de zi, repetitiv şi obsesiv.
Aş fi tentat să cred că dacă maşina asta ar sta în faţa casei mele aş fi tentat să o pornesc fără motiv, doar de dragul sunetului de început. Va deveni mai memorabil decât sunetul de încărcare a Windows-ului pe calculatorul tău.
Cei opt cilindri, gata să elibereze 560 de cai la semnalul tău, vor deveni cel mai bun psiholog al tău: te vor face să uiţi de o zi grea, de probleme sentimentale sau, utopic vorbind, de cele financiare.
Inginerii au aşternut la piciorul tău drept 700 de Nm, resimţiţi extrem de devreme, la 1750 de rotaţii. E ca un val de aer cald ce te loveşte în ceafă şi îţi ridică tensiunea la un nivel alarmant. Totul pe un Nessun Dorma înălţător, transmis de evacuare în încercarea de a-ţi calma demenţa. Futil. Un simplu tunel te poate aduce dincolo de limitele raţiunii, bâiguind exclamaţii fără sens.
Dacă motorul este un şuvoi continuu de adrenalină, graţie puterii sale impresionante, transmisia tiptronic cu 8 rapoarte nu face decât să întreţină această curgere. Lin, atunci când eşti în modul confort şi treptele sunt schimbate pe nesimţite. Brutal, atunci când retrogradezi cu padelele aşezate în spatele volanului. Şi pentru că demenţa ta te va face să uiţi, cutia reţine stilul tău de condus şi se adaptează cerinţelor pe viitor.
cel mai frumos break din clasa dar ...totusi pretul e prea de tot.la banii astia ...cu siguranta ai optiuni mai bune...vorba lor...ca familist,personal pot sa-mi iau un 4x4 veritabil si mai potent ,plus pt. eventuale nebunii un GTR(fie si second) deci....o caruta buna de bani ,pe ce?