Consum
Odată cu achiziţia unui model sportiv de clasă mică, rezervorul acestuia se va goli rapid. E un soi de axiomă. Cu toate acestea, cei de la Mitsubishi vor să ne contrazică în legătură cu acest aspect, anunţând un consum urban de 8.6 litri la sută şi un consum extraurban de 5.7 litri. Rezervorul de carburant are o capacitate de 47 de litri, iar aceştia sunt prezentaţi în bord sub forma a opt linii pe un afişaj digital. Fiecare linuţă reprezintă aproximativ cinci litri de carburant şi viteza cu care acesta este consumat este legată foarte strâns de modul în care este condus Colt Ralliart. În comparaţie cu rivalii săi din segment, Colt se clasează pe la jumătatea clasamentului din punctul de vedere al consumului. Astfel, modelul cu cel mai ridicat consum de carburant anunţat este Opel Corsa GSi, cu 6.4 litri la sută în regim extraurban şi 10.5 în regim urban. Cel mai economic model pare să fie Skoda Fabia RS, care consumă 5.2 litri la sută în regim extra-urban şi 7.7 în regim urban. Pe locul doi vine Seat Ibiza FR, cu 5.3% în mediul extra-urban şi 8.1% în mediul urban. Locul patru îi revine lui Mitsubishi Colt Ralliart, în timp ce locul al cincilea îi aparţine lui Suzuki Swift Sport GTI, care anunţă şase litri la sută în regim extra-urban şi 8.7 litri la sută în regim urban. În decursul testului nostru am întregistrat un consum de 11% în regim urban cu un stil de conducere temperat, care a urcat la 13.5% în cazul unui trafic aglomerat, cu multe staţionări. Cutia de viteze este surprinzător de lungă în treapta a cincea: în cazul rulării cu 3.500 rpm, vitezometrul afişează 120 km/h, viteză care urcă rapid cu încă 30 km/h dacă acul turometrului urcă la 4.500 rpm. Colt Ralliart are un indicator pentru recomandarea schimbării treptelor de viteză. Nu este însă vorba de unul care să te ducă la performanţe maxime, cum are Clio RS, ci unul care te învaţă să fii mai econom.
deci acest model Ralliart se numara printre ultimile dupa disparitia diviziei sport de la Mitsubshi? ar trebui sa ma grabesc sa cumpar una doar va fii piesa de colectie mai tarziu