Design

4.0

Aici nu sunt foarte multe de spus. E clar că vorbim despre aceleași linii, peste care a fost aplicat un logo diferit. Este aceeași tactică pe care au folosit-o și Suzuki împreună cu Toyota. Avem RAV4 și Across, avem Corolla break și Swace.

În cazul de față, Mitsubishi a aplicat, pe lângă logo-ul său, și o grilă diferită de cea a lui Captur. Mi se pare că se integrează mai bine în designul general. Este grila Dynamic Shield, pe care o vedem și pe alte modele Mitsubishi. Este o încercare timidă de a spune că e un model diferit. Așa cum este și scrierea numelui producătorului pe hayon. Aici, dispare logo-ul Renault și în locul său apare o protuberanță pe care este montată camera de marșarier.

Clienții vor putea alege între 6 culori de caroserie și vor putea primi un acoperiș contrastant negru. Jantele oferite standard au 17 inch, iar opțional poți comanda unele bicolore, de 18 inch.

Deși vor exista mulți cârcotași care vor critica designul asemănător, ASX trebuie să reziste cu stoicism până la faceliftul lui Captur, programat în curând. Acesta ar urma să modifice designul și să creeze anumite diferențe estetice. Bineînțeles, din păcate, vor exista și alte diferențe, care constau în îmbunătățiri ale interiorului și tehnologiei.

Indiferent de criticile estetice pe care le va primi, noul Mitsubishi ASX are meritul de a aduce un suflu nou în gama producătorului japonez, care a stagnat serios în ultimii ani.

  • nume, marţi, 28.02.2023 09:11

    Motoru' ala aspirat de 90 CP e, de fapt, turbo. Si are, la randul lui, 91 CP, nu 90.

  • Demis Ravasi, marţi, 28.02.2023 09:20

    Renault Captur cu emblema de Mitsubishi !

  • ds, marţi, 28.02.2023 12:41

    @nume... motor care de fapt este de 1.0 dar ăsta e altă mâncare de pește. Aici este vorba despre motorul aspirat de 1.6 care are 98 de cai și este în tandem cu cel electric de 49 cp. Totul bine și frumos. ...Dar până la preț, 35.100 e totuși cam mult...

  • nume, marţi, 28.02.2023 14:14

    @ds, "Aici este vorba (...)". Unde aici? Scrie clar, alb pe negru, in textul de mai sus, ca "vom regăsi un motor aspirat de 90 de cai putere (...)". Ei bine, dupa cum spuneam anterior, acest motor aspirat de 90 de cai putere este, de fapt, un motor turbo de 91 de cai putere. Apropo, vad ca se face referire si la un motor "turbo de 130 de cai putere". Care-i acela? Ca el nu exista in oferta Mitsubishi. Japonezii ofera, pe langa versiunea HEV - care are alte valori decat cele enumerate in acest test, si varianta PHEV - despre care nu ni se ofera niciun fel de informatie, un MHEV cu 140 sau 158 CP. Acest MHEV ar trebui sa fie motorul "turbo de 130 de cai putere"? Sper ca macar reteta de paste aglio, olio e peperoncino e corecta, ca despre masina pe care ati condus-o nu aveti nici cea mai mica idee.

  • ds, marţi, 28.02.2023 14:44

    @nume "aici" adică în articol. Ce e greu de înțeles? În schimb nu înțeleg cum ai dedus că este motor turbo din moment ce scrie negru pe alb că este aspirat de 1.6 cu patru cilindri în linie. Iar în ofertă chiar există un motor aspirat de 1.6

  • Kap, marţi, 28.02.2023 14:53

    Le-a-ncurcat un pic Mirică. ASX poate fi luat cu: 1.0 Tce, 133 Tce sau 1.6 aspirat hibrid, cu baterie mică sau mare (PHEV). Aspirat singur nu mai e disponibil demult la Renault, deci nici la Capturul ăsta.

  • pipo, marţi, 28.02.2023 21:35

    Penibila decizie luata de grup. Nu înțeleg, dai drumul la un concurent in Europa pt. Captur care mai si arata exact la fel dupa ce ca imparte toata tehnologia ! Care e spilu ? Înțeleg sa-l vinzi pe alte continente , unde Renault nu înseamnă mare lucru iar Mitsu poate ca da , dar aici ? Despre Mitsu ce sa zic, urât, foarte urât, sa ajungi aici dupa o asa istorie !

  • Mihai, miercuri, 01.03.2023 02:37

    Ahaha. Atat de jepati incat nici macar nu s-au chinuit; au pus sigla cu 3 romburi si gata teapa. Mitsubishi a decazut masiv. De ce nu inchid brandul definitiv,ca oricum nu mai e nimic de capul lui din 2010 incoace.